2008年8月19日 星期二

又打風???

 


超期待呀~~~ 我同亨利即將出發四天廈門+鼓浪嶼之旅啦!!!

 

由於廈門依個地方都唔係好多人去過, 加上我地去書局又搵唔到介紹依個地方既書... 所以我地從網上搵到少少有關食, 住, 玩既資料先, 起碼有個簡單既 idea; 跟住就等我地自己到時玩即興, 鍾意做(食)乜就做(食)乜...

 

哎呀! 今晚要開始執緊D野先啦; 仲要一定要相機叉電, 跟住帶定防曬, 黑超, 帽, 遮.........

 

不過, 剛聽同事講有個颱風黎緊香港(風向仲吹緊去廈門咁)呀!!!!!!!!!!!!!!!!!! 今次真係大獲啦..............................

 

我唔係貴人!!! 應該唔會招風雨架喎!!!!!!!!! 唔該千萬唔好打風呀!!!!!!!!!!!!!

 

 

       

          

颱風 鸚鵡


在香港時間 二零零八 年 八 月 十九 日八 時的最新資料


(北 緯17.0度,東 經 127.1 度)


 


沒有留言:

張貼留言