2008年8月31日 星期日

廈門之旅 - 喜來登酒店

 


等到頸都長終於飛到去廈門... 一個鐘頭既飛機, 背後竟然用左超過三十三個鐘頭等待既時間...  真係坐車都到左啦!


好彩之前叫左亨利打定電話同 Sheraton 講航班因香港打風取消既問題; 亨利用佢好叻既普通話講講講, 最後酒店可以俾我地第一晚無訓到的 extend 多一晚, 真係好開心呀!!!  因為個國泰假期 package 其實係三日兩夜 only, 但我地一早將機票 extend 多一日先返香港, 而第三晚本來 plan 去鼓浪嶼 stay...  但宜家寧願訓多晚酒店啦...


落左機出左閘已經係晚上九時三十六分... 好彩酒店離機場都係十五分鐘左右... 加上亨利叫左酒店車接我地, 所以我地好快就到左酒店啦...


 


        


        


        


        


        


        


 


難得一到, 亨利話要出街逛逛...  廈門既治安都好好, 所以我地都唔驚! 放底行李就同亨利閃出酒店巡視下...


我地發現酒店附近有間 bar, 不過就無乜人坐...  再行多D, 發現一間炭燒吧坐滿人, 仲要露天成十張枱都爆! 不過好好彩, 裡面有張二人枱, 我地即刻坐底...


我地少少地叫左個燒魷魚, 羊肉串, 同半打炭燒蠔加三杯蜂蜜檸檬, 好滿足呀!!!


 


        


        


        


        


        


        


 


 


1 則留言:

  1. 酒店環境好好, 不過你個樣好攰喎, 亨利精神過你~
    仍然等緊下文~
    [版主回覆09/02/2008 14:17:00] 都係架...... 又想訓又想出街玩......

    回覆刪除