2008年8月17日 星期日

毓民私房牛肉麵

 


尋日同亨利去金都整簽名布, 跟住行完街街肚餓喎; 我提議去試下食黃毓民開果間牛肉麵...


雖然依間野都開左好多年, 但我同亨利都未試過... 以前我仲睇過蘇絲黃有介紹過, 果陣時已經好想去啦...


今次有機會啦... 亨利叫左個招牌牛肉麵, 我就食排骨牛肉麵, 跟住加多個乾煎豬肝!


可惜可惜, 我地對果兩個麵都失望呀... 因為好一般呢!! 亨利仲話佢個碗似車仔麵咁喎! 而我個排骨就無乜味...


好彩, 個豬肝都好好食, 好香同個汁好濃, 簡直可以送到一碗飯...


不過, 星期六間野都坐唔滿; 原來真係有佢既原因架!!


 


     


 


2 則留言:

  1. 呢間我都試過一次,d麫確實係麻麻,但d小食都ok。不過,如果有的選擇的話,我未必會去第二次了。
    [版主回覆08/19/2008 10:12:00]係呀!!! 我寧願等位都去第二間呀...

    回覆刪除
  2. 我都有去過,真係麻麻地…

    回覆刪除