2008年8月12日 星期二

禮物

 


好開心!!! 我既一個月temp job會再續多一個月呀!!! 即係話, 我又可以儲多一個月$$ 啦... hehee... 而且, 今晚仲會去第二個 department "in" 另一個 permanent 既 adm. post, 嘩, 真係開心到震!!!


有個成日教我野既同事未收到我返多一個月既消息, 以為我就快走... 所以當我話俾佢知既時候, 佢就送左依份禮物俾我啦...


嘩!!! 太厚禮啦... 成 set Organic 用品包括: lotion, lip balm, foot balm, body wash, massage oil... 真係好 surprise 呀!!!!!  


真係諗唔到原來一個月都可以變成好朋友架! 希望我可以繼續返依份(開心)工啦!!!


 


       


 


2 則留言:

  1. 証明你人緣好~
    好好珍惜你身邊對你好嘅人~
    [版主回覆08/14/2008 18:44:00]hohohohoo.... 我都覺得係....
    我會架啦!!! 雖然有時你對人好, 佢未必會對番你好... 總之, 如果有人對我好的話, 我會十倍俾番佢架!!! 做我既好朋友都會好幸福架!!!  

    回覆刪除