2008年8月1日 星期五

咳人 --- Part 2

 


... 近排好困擾........又可以話好黑仔......真係無話可說!

 

之前我係 blog 都有講過超級憎D無品人仕 --- 咳人.  近日我又再被依D人纏身, 仲搞到病埋...真係好慘! 

 

近排天氣唔好, 愛惜自己既人都應該保重身體! 可惜, 我邪到每當每日踏出街/ 一上車/ 一坐底在餐廳, 身邊的四周又或者前後左右, 總有一個咳人!!! 你有病有咳唔緊要, 最 PK 就係你地成日都唔會用隻手掩住個口黎咳, 我真係好唔明!!!??? 唔通放大個口咳會舒服D架咩??? 依D人真係超級自私兼無受教育!!!!!

 

每次遇到依D咳人, 我都即刻當住佢面前用手掩口鼻...  之前返工返荔枝角, 我仲要無病帶口罩黎避依D人, 真係好無奈......

 

天呀!!! 我究竟前世係個咩人??? 點解依家成日都有咁多咳人跟住我?? 亨利仲串我, 話佢地其實係用"咳" 黎表示歡迎我, 真係俾佢激死...

 

香港政府呀, 唔該你可唔可以加重依種公民意識既宣傳呢????? 細菌傳播真係可大可少架!!!

 

 

 

       

 

 

3 則留言:

  1. 係~~真係唔明~~我見到d 人唔姐姐, 我就<摺摺摺>, 加多句<暗口啦>.....不過, 都好過同志們的飛劍....諗到都毛管凍!e呀...
    [版主回覆08/02/2008 19:33:00]好! 等我下次都要 "摺" 下加 "超一超" D咳人...
    嘩, 你知嗎? 有次我坐地鐵, 見到有個同志由對面月台跑過黎我架車, 因為嘟嘟嘟, 門快刪, 佢好大舊飛劍側塊面向月台飛出; 我企係門側全程睇晒當堂呆左.... 有個香港男人見到就狂厲住佢加摺左兩聲....  真係諗到都想嘔.....
     

    回覆刪除
  2. 唔好再講!!!!!e 呀!!!!

    回覆刪除
  3. 個d人係咁啦......盡量避開.....
    快d...快d去錫錫亨利,將d病過俾佢, 咁.... 你就冇事啦...
    [版主回覆08/03/2008 16:11:00]嘩... 拱佢咪好慘...佢病左要我照顧佢架喎... 唔好唔好!!!

    回覆刪除