2008年8月31日 星期日

廈門之旅 - Delay No More


 


因九號風球 cancel 左班機, 我同亨利睇完3D戲即刻走去CX個 counter 問下有咩 update, 順便 reserve 定第二日既位...  點知CX第二日無機去廈門, 而個地勤姐姐就幫我地轉坐港龍機; 起飛時間為中午12:50分!


由於打風有五百班機取消左, 加上又有原定星期六要飛既機, 所以個機場一早已經超多人...... 好彩我地之前一晚搞掂晒D位, 所以食完早餐 check out 埋酒店就入閘!


好可惜, 我地又要再一次被受打擊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


12:50分班機要 delay 到下晝5:45分......嘩!!! 真係人都癲呀!!! 又要 hea 多半日, 點搞呀!!!!! (唯有叫亨利即刻去 KA 個 counter 攞 coupons 食野先)


無聊(兼無奈)左半日, 終於可以上機啦... 不過, caption 又話由於航空交通流量管制, 家下需要 delay多 一小時四十五分鐘!!! OH MY GOD!!!!! (全機人即時鼓譟...)


天光等到天黑... 飛到去都要覺覺豬... What a SUPRISE trip we have!!!


 


       


        


       


        * 真係想像唔到十幾個鐘頭前仲係九號風球...  你睇! 依家就藍天白雲呀!!!


       


        * 不過, 好天又點呀!!! 都唔關我地事... 咁 DELAY 落去真係好慘呀!  


       


       


        * DELAY NO MORE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


       


        * 雖然D coupons 對我地黎講都已經彌補唔到D乜... 但我地都要去食盡佢!!!


 


1 則留言:

  1. 真黑仔吖~ 你哋!! 下文下文等緊下文~
    [版主回覆09/01/2008 09:41:00]今年我犯太歲!!! 真係黑到爆!!!
    我都無話可說...

    回覆刪除