2008年9月12日 星期五

仲有100日咋!



距離我同亨利既大日子仲有 100 日, 心情開始緊張啦!!! 我地仲有D重要事項未搞呀, 你話點算好!!!



      




倒數一百day進度表 (Outstanding items):

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

婚禮日期:20081222 (星期一)

註冊地點:仲未 confirm 到... 上網登記註冊只拿到8號籌 (好唔開心); 要等到22號先知details...

婚禮攝影:仲未約 Tony Kelvin 傾影相事宜

小時候Video: 未搞 (但相已俾晒 Tony)

化妝師:Rebecca (未約試妝!!!)

絲花襟花:姊妹兄弟果D未訂

晚裝:仲未同未來奶奶去睇同埋試

婚紗晚裝鞋:未買

花車公仔:未諗掂乜野公仔

花車裝飾:未買

喜帖:仲未訂!!!!!!!!! (因為未 confirm 註冊地點)

車:詳情仲未知… 亨利有個兄弟又話可能架車到時唔得!

29座:  未book呀 

紅酒:仲未諗掂

其他用品:  茶具, 睡衣 etc etc 都未買呀!!

P.S.: 仲未安排兄弟 / 姊妹 / MC 第一次約會 (預計十月頭啦)



               ***** 特別鳴謝阿Jay幫我設計左依個我同亨利都超鍾意既logo呀!!!

                                                    Jay, 非常多謝妳呀!!! *****










5 則留言:

  1. 我遲你一日咋(23/12/08)...我都好緊張...好似好多野未攪...
    要加油呀!!

    回覆刪除
  2. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2008年9月14日 上午9:02

    中 秋 節 快 樂 !
    [版主回覆09/15/2008 00:10:00]Yeah!!! 多謝晒... 你都係呀!!!  

    回覆刪除
  3. 真開心,就快做人老婆仔,感覺如何呢? 係咪好期待呢?
    [版主回覆09/16/2008 19:39:00]hahaa... feeling ok 啦...
    不過近排開始忙同煩....唉!!!

    回覆刪除
  4. 少事啫,你以ge嘢最好喺十月尾搞掂晒。跟住你要專心搞發帖、通知來賓、分工、物資清單等,個d先係令你會煩ge嘢
    [版主回覆09/16/2008 19:50:00]講真... 遲少少都要搵你! 有D野真係要你之前&果日幫手呀!!! 話晒你又有經驗...
    我真係頂唔順個傻佬既 "last min", 乜野都唔緊唔理咁... 好似得我一個人搞晒... 如果你有時間, 請你提佢開始聯絡所有兄弟見下面聯誼下先; 起碼我都要識下啦.....
    近排煩緊註冊仲未confirm到, 所以帖又做唔到....  我會好快draft個分工表俾你地睇架啦....

    回覆刪除