2008年9月8日 星期一

廈門之旅 - 後記 + Lomo篇

 


本來一個很普通既旅行,最後竟然成為我地最難忘既旅行...  真係唔希望再有下一次... 坦白講,好彩係返大陸玩,如果係去遠D,好似日本又或者澳洲果類,咁delay法,我諗我會 "痴線"!!!

 

亦都好彩我地有買旅遊保險,最後會每人 compensate 番HK$1,500蚊 (因為 delay over 33 鐘),嘩,條氣當堂順晒!!!

 

此外,最近亨利迷上玩 lomo; 以下既相都係我鍾意既...

 

 

      

 

      

 

      

 

       

 

       

 

       

 

       

 

      

 

      

 

      

 

      

 

      

 

      

 

      

 

             

 

Finally, 廈門係一個舒服既城市,比較深圳同廣州乾淨! 我最開心就係依個地方既車係無超臭既氣油味... 唔似得深圳D車油臭到你嘔... 同埋天氣又唔悶熱,成日都好涼,正!  不過,講有咩野玩就無乜... 但悠悠閒閒去行下食下遊覽下, 廈門都係一個不錯既選擇!

 

 

2 則留言:

  1. 講真個句, 我老公好唔鍾意返大陸玩, 我就冇所謂, 所以我哋好少去大陸tour........
    話亨利知~d相整得好靚......
    [版主回覆09/11/2008 16:49:00]我有D朋友都好唔鍾意大陸... 其實我以前都係...
    講真, 睇你去大陸邊樹啦... 有D地方都好正架!!! 因為此終地方大, 佢做既野真係唔比香港差, 甚至有D仲好過架!!! 
    亨利都係新丁, 我就覺得麻麻地啦... Thanks!

    回覆刪除
  2. 你享利好學唔學,學埋我走去玩相機,不過d相影得唔錯
    [版主回覆09/11/2008 16:51:00]咪係... 家下成日上網睇相機野, 出街又行相機舖...
    你唔好教佢咁多呀... 玩相機要駛好多$$$架...

    回覆刪除