2008年9月4日 星期四

鼓浪嶼 - babycat's Cafe

 


babycat's Cafe一間在廈門頗出名既 cafe...  廈門有一間, 鼓浪嶼有兩間...

 

當然我地先去間最靚既 babycat 食 tea...  依間白屋仔, 我之前睇過人地既 blog 都有介紹過, 見過D相簡直難以相信一間 cafe 點解會咁靚???!!! 個 design 仲好似希臘D小白屋咁...  好開心終於同亨利黎見識一下...  Oh, 真係好靚呀!!!

 

 

       

 

        

 

       

 

       

 

       

 

       

 

 

 


左白屋仔之外, 我地仲有去左舊店訂佢地自家製好出名既餡餅 (綠豆, 綠茶, 南瓜, 黑豆沙, 香芋等口味)...   雖然我地無即時買黎試下, 但我地都訂左九大盒送俾家人同朋友做手信...  (我地臨飛前在廈門分店取, 因為佢地會係新鮮製, 並一定要在一星期內食晒)

 

P.S.  不過, 家下有D後悔無買多D, 因為唔夠分; D餡餅原來仲係好好食架... 如果我D好友收唔到我依份手信, 敬請見諒呀!!!

 

 

       

 

 


 


 

 

1 則留言:

  1. 盒餅好好食,多謝
    [版主回覆09/06/2008 23:03:00]唔駛客氣!!!

    回覆刪除