2008年9月26日 星期五

八王子拉麵店

 


今晚同亨利去左佐敦食飯... 因為要去永安買個吸麈機(小型叉電式果隻)!


跟住行去後面街, 見到有間骨骨子子既日本野; 行去看看, 原來係一間拉麵店.


但最得意係全店都只係一樣"送"!!! 跟住就有約十多款的湯底俾你選擇...


Well, 我地就走入去試下啦...


亨利叫左個"味噌湯底"既拉麵; 我就試左招牌"八王子拉麵", 即係牛骨湯底既!


Woooo... 亨利果個好好味呀!!! 跟住我個碗, 就好似淡左D, 或者可以叫清得濟!


仲有, 間野有個特色, 就係除左拉麵, 沾麵同野飲外; 就無其他野食架啦...


 


         


         


         


       * 有叉燒, 紫菜, 芽菜同溏心蛋...


         


      *  我依碗"八王子拉麵", 睇到個樣都知個湯好清啦... 不過有個特色, 就係佢地話


          加左海鹽喎!!!


         


      *  間拉麵店掛左好多依個畫家既畫...  真係好搞笑呀!!!!!


 


1 則留言: