2008年9月22日 星期一

奇妙姻典



由於亨利超唔鍾意伊甸園, 所以由此至終, 我地都諗住去紅棉道註冊.

可惜, 請埋假兼晨早起身(姊妹Elaine仲要七點返到公司幫手)鬥快上網登記; 我地最後都只係拿到8號籌...   紅棉道得一個房, 每十五分鐘就一 pair 註冊, 好既時間一定俾人揀晒; 所以我同亨利都打定輸數要可能搵番伊甸園...

不過, 真係天意既安排...  臨要去政府合署揀時間, 我同亨利都收到 GP Wedding 有個有關新既註冊地方 "奇妙姻典"; 而依個地方, 仲要係我地酒樓既樓上........

我同亨利拿拿臨去睇下個場...  嘩!!!!!! 好靚呀!!!!! 睇左唔夠十五分鐘, 亨利已經攞定張VISA俾$$$...

四個場之中, 最靚同最大都係 ---> 幸福小禮堂!  而我地梗係揀左依個場啦...

雖然好似貴左少少 (HK$2,399 用三十分鐘), 不過個場又新又大又設計成教堂, 我同亨利都好鍾意同好開心呢!!!  最重要都係慳左唔少交通時間, 同埋D家人&兄弟姊妹都唔駛拱辛苦.  今次真係兩全其美啦!!!

       




       


       


奇妙姻典: http://amazingwedding.com.hk/avenue/



4 則留言:

  1. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2008年9月22日 上午9:45

    咦....真係靚過伊甸園好多呀! 感情仲唔迫好寬落添! 一生人一次貴少少都值架。
    [版主回覆09/23/2008 10:22:00]係超多呀...hohohooooo
    無錯... 而且又有三十分鐘用, 都ok啦...

    回覆刪除
  2. 地方好靚啊未來新娘子, 個場簡潔又PURE~
    [版主回覆09/23/2008 10:22:00]YEAH!!! 我好開心呀!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  3. 本來都想book lei 間, 但係我而家擺酒地方近尖沙咀, 所以book咗尖沙咀eden hall 10
    [版主回覆09/24/2008 08:45:00]方便都好重要呀!!!

    回覆刪除
  4. 真係唔錯! 有眼光
    [版主回覆09/24/2008 08:45:00]Of course~~ 多謝!!

    回覆刪除