2008年9月6日 星期六

廈門之旅 - 市內遊覽

 


遊完鼓浪嶼, 當然要遊覽一下廈門其他既地方, 由其是夜市...


好開心俾我地發現左一個地方, 名叫 "員當路" (譯音)...  依到有D似鯉景灣, 又似 Siam Square, 但依到更加靚同更加多餐廳...  行左約成三十幾間, 我同亨利就搵左 Geo Geo Cafe 食晚飯; 我地仲坐係二樓露台, 對面又係個河, 好有 feel 呀!!!

跟住我地打的去左一個叫 "明發商業城" 既地方.  雖然個名超老土, 但原來又有B&Q, 超高既(幸福)摩天輪, 鬼屋, 同一行多多商舖既地方...

 

 

       

        * 依條叫 "中山路"... 好似一般既步行街... 好長好多舖...

 

       

 

       

 

       

        * 兩蚊既花生湯... 原來都幾好味架喎!

 

       

 

       

 

        

 

       

        * 我地就係食依間啦... "Geo Geo Cafe"

 

       

 

       

 

       

 

       

         * 超高既摩天輪... 我地無畏高, 但去到最頂都有D驚驚地呀!

 

       

   

 

 

 


1 則留言:

  1. 我唔敢玩摩天輪er~
    有冇行街買咗d乜啊??
    [版主回覆09/08/2008 07:37:00]你敢玩因為畏高???  我地上到去先知驚; 真係好高呀!!!
    我地行街都係主要買特產野食做手信... 今次我地都無乜點買野哦!

    回覆刪除