2008年9月7日 星期日

廈門之旅 - 拱快又玩完啦!


 

本來四日三夜既旅程, 其實只係玩左二日一夜... 拱快又話要返香港, 真係有D唔夠喉呀!!!


 

一早起身係酒店游完水, 我地又去行街街啦...

 

無意中行去一間CD舖, 竟然俾我見到有彎彎出CD喎...  嘩, 當然即刻試聽下啦! 哦, 原來係佢精選既流行英文歌... (再加一隻動話VCD)  因為我好鍾意依個公仔, 所以都買左一隻呢!!(http://www.wretch.cc/blog/cwwany

 

 

       

 

        

 

       

 

 


跟住我地就去左食日本野, 不過唔係叫左好多野食, 至在坐下; 因為我地想一陣去廈門果間 babycat's Cafe 再食過...

 

 

        

 

       

 

       

 

       

 

 

我地仲發現左間書店,  仲買左好多書呀!!! 張小嫻同亦舒果D散文&小說都係廿幾蚊一本, 超平呀!

 

 

        

 

 

廈門市中心果間 babycat 雖然無小白屋果間咁靚, 裝修同一般 cafe 差唔多, 但佢都坐得好舒服, 而且我杯 Mochaccino 又靚又幾好味呀!

 

因為前一日訂左餡餅, 所以我地順便取埋... Woo, D包裝都幾靚喎!一盒兩層共八個, 你地睇下...

 

 

         

 

        

 

        

 

        

 

        

 

        

 

        

 

 

 

 

 

沒有留言:

張貼留言