2008年9月3日 星期三

廈門之旅 - 鼓浪嶼

 


鼓浪嶼 --- 簡直係我地旅程中重要(必去)既一個地方!

 

由於旅程已經無左頭兩日, 所以亨利提議依日要去左鼓浪嶼先...

 

去完 Cafe Luwak, 我地就打的去 "輪渡" 坐船船...

 

原來鼓浪嶼只係在對面海, 好似由中環坐渡海小輪去尖沙咀咁近... (來回只需8蚊人仔, 坐上層就要加多一蚊一個人)

 

島仔環境優美, 可以坐環島遊既車, 不過我地無坐到... 寧願自己睇地圖周圍行下...

 

雖然島仔細細, 但內街多多; 我同亨利都為左要試唔同既 cafe 而迷路左好幾次...

 

我地仲見到有D婚紗攝影公司幫人影相呀... 所以可想而知依個地方都幾靚架!

 

 

       

      

       

 

       

 

        

 

        

 

        

  

        

 

        

 

        

 

        

 

        

 

        

 

        

 

        

 

        

 

 

 

1 則留言:

  1. the cat is so cute
    [版主回覆09/06/2008 23:04:00](Empty)

    回覆刪除