2007年5月23日 星期三

矛盾

做人好矛盾, 唔通真係要為左活得精彩???!!!

因為依份工, 我識到好多人; 因為依份工, 我見識左好多野; 因為依份工, 我可以有出面俾唔到既人工; 但亦都係因為依份工, 我越黎越唔開心, 越黎越無目標, 越黎越有好大既壓力.....

 

天呀! 我話俾我知應該點算好啦???!!!!???!!!


3 則留言:

  1. e個問題, 你應該問你自己, 你覺得一份工裏面咩野對你黎講係最重要? 我真係好多謝我以前個女魔頭老細, 甜酸苦辣嘗盡, 令我成長過來....

    回覆刪除
  2. 依排我真係好唔開心... 因為實在太多野做之餘, 個老細同佢D人都好有問題, 直情係"痴線" 果隻!! 唉, 搞到公司最幫到個手既妹妹仔都俾埋 resignation letter 我; 一年間, 走咗唔知幾多人, 你話, 依間公司係咪好有問題呀???!!! "錢" --- 你究竟係咪最重要呢? 我係咪你為咗你, 連人性怎至痴咗都唔怕呢????

    回覆刪除
  3. 如果要用健康/工作的滿足感/工作的快樂/同事間的和睦關係/自我自尊/工作上的超級超時工作/家人相聚的時間, 是但一樣野或多樣野黎交換只不過每個月多了可能三,四千元... 你自己問一問自己值得無?  值得錦就繼續go ahead. 不值得咪諗下錢以外你想要過一d咩工作囉.  "記住針係無兩頭利ga"

    回覆刪除