2007年10月5日 星期五

驚喜



真係估唔到我既仔仔女女” (公司既同事因為我係依間公司係做得最耐既一個)會記得我既生日, 而尋日仲同我補祝….

無端端叫我唔好帶媽咪愛心飯盒, 話一齊出街食, 不過我都話好呀!

去香港仔既泰國人道食, 食完忽然有個蛋糕出場 (Helen Ivy 準備), 真係開心到震呀!!!

今年家人無買到生日蛋糕, 依個可以話補番; 蠟燭, 許願, 仲要唱埋生日歌, 好感動呀!!!

P.S. 覺得自己真係好幸福哦, 因為有好多人對自己好哇....



     


     * 依個蛋糕真係好好食架... 佢地話係蛋白蛋糕喎! 個餅底同朱古力都好正.  我地仲話下次邊個生日, 都會買番一樣既... hehee  (fyr: 蛋糕購自美心西餅)





2 則留言:

  1. 因為你係一個超級好上司囉~~哈~~所以我都會記得啊~  

    回覆刪除
  2. 呵呵呵!!! 多謝你呀~!!

    回覆刪除