2011年3月8日 星期二

特登請假為左佢!! 傻左嗎???

 


三八婦女節, 對我黎講, 本來係一個不太特別既日子...


真係估唔到, 當我一知道依個 消息之後, 我即刻走去同老細請半日假! 


為左乜? 就係去慶祝三八婦女節囉~  哈哈哈!!!


 


上個月係網上已經聽到好多姊妹講尖沙咀 LCX 6ixty8ight 東東有幾靚, 有幾平; 之前仲有 promotion , 如果係男仕俾錢, 仲有全單八折添...  但可惜, 我一直都無時間去光顧!


上星期六難得有時間, 仲同左亨利去買左幾百蚊野...  仲包括左兩個 bra bra (HK$98@) !


 


 


       


 


6ixty8ight 為慶祝三八婦女節, 竟然全店所有 bra bra 都只係賣 HK$38@ !!! 無錯, HK$38@! 仲要係所有款, 包括最貴既 lace (原價 HK$128@) !


天呀! 聽到真係人都癲左, 幾日前我仲買左兩個架!! 宜家竟然平咁多!!!


就係因為咁, 我連 lunch 都無食, 下晝放假第一時間就跑去 6ixty8ight ! (真係超興奮喔~)


 

       


    *  門面粉紅色, 好靚喔!


 


       


    *  嘩, 都好多人喎! 唔通佢地都請左假黎? hahaa...


 


        


    *  好多人排隊試身呀!  好彩上星期我試過已經知道 size, 一黎可以即掃貨, 嘻!      


 


       


    *  其中一部份主角~  勁多靚款! Sales 姐姐仲不斷拆新貨, 補 size, 唔怕買唔到!


 


       


   *  Bra Bra 唔岩, 仲有靚底底買! HK$128 有五條任揀~  我上星期六已經買左, 所以今日佢地唔係我杯茶~


 


       


   *  底底有分大中細碼, 一定搵到岩自己既~


 


       


   *   其實 6ixty8ight 仲有好多 accessories, 吊帶衫, 外套等~


 


 


"戰鬥" 左個幾鐘之後, 我就興奮地帶住一大袋 bra bra 回家啦...


 


       


    *  個環保袋好靚呀!  仲有褸架!


 


       


   *  最後我一共買左 11 個呀!!  我真係傻左嗎?  只有一對小咪咪點解會買咁多 bra bra?!  著得晒嗎?  哈哈, 實在太靚啦!  我怕我唔買會後悔!  依家簡直可以俾我一個藉口換晒所有舊既喔!! hehe...


 


        


    *   好鍾意這個菇菇款呀! 我買齊左兩隻色呢~  (原價 HK$98@)


 


        


    *  超鍾意大部份個 bra bra 款後面條帶都有一個活動扣, 方便襯入膊背心呀!


 


        


   *  T-shirt bra bra 好靚呀!  襯 tee 唔會現形~ (原價 HK$68@)


 


        


    *  Lace bra bra 都好靚呀!  我一口氣買左三個唔同款~  (原價 HK$128@)


 


        


    *  仲有其他好可愛既款, 勁 colorful~  夏天著, 露出 bra bra 帶都唔怕~


 


        


    *  真係好靚呀!  最重要質地好嘛~


        


估唔到今年我會有一個咁特別既三八婦女節!


雖然荷包唔見左幾舊, 但計落其實係賺左架~  因為我有排都唔洗買 bra bra 啦嘛, hahaha...


 


 


4 則留言:

  1. 之前都知道有哩個promotion,不過今日要番學,去唔到掃貨。好在有媽咪幫手。:)
    [版主回覆03/09/2011 22:27:00]吓? 之前已經知? Via 咩 channel 知道架???
    都好喎... 有媽媽幫你買~ :D

    回覆刪除
  2. o華~~~我去到既時候~~ 已經無晒你果d 款 la~!!! shit~~~
    不過, anyway, 我都掃o左 8 套~~ heheehehee
    [版主回覆03/09/2011 22:29:00]吓, 咁快無晒???
    下見你影你買左果D款我睇下呀, hehee...
    8套?? Yeah! 叻女~

    回覆刪除
  3. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2011年3月10日 清晨6:52

    一星期都穿唔哂呀
    [版主回覆03/20/2011 11:59:00]hahaa... 買咁多, 洗唔切都有新既著~

    回覆刪除
  4. 真係好抵喎!
     

    回覆刪除