2012年11月18日 星期日

第13週: 廣華照 Oscar VS 私家 Nifty Test




早前約左
9月中 (13) 去廣華幫BB照唐氏~

去到等左一陣就可以照啦~

估唔到係由一位姑娘負責, 仲要有兩位學護姐姐一齊聽添

坐底問左同核對左一輪姓名, 身份證號碼, 最後來經日, 預產期,

同埋下次產檢的日期同資料等之後, 就上床度照超聲波啦~




個位姑娘用機幫小Bsize, 仲話係細B…

跟住就指俾我同亨利睇依度係BB的頸皮, , 心跳, 腳等

然後就話BB好正常, 頸皮都係正常範圍內, 聽到當堂安落晒!


 

之後落左床, 見佢係度寫低D記錄,

我見到小B的頸皮是1.76… (真係唔問唔睇都唔會知結果~)


 

忽然依位伍X珍姑娘叫我你唔好飲咁多奶呀!”

(我心諗: ? 醫生, 電視, BB雜誌都叫懷孕媽媽要飲多D, 健康又有鈣質啦!)

跟住我好自然問佢點解?

佢停左幾秒無答我, 跟住就起左身出左去

返黎就show左一張食物list俾我睇,

跟住佢指住個豆腐就話: 你有食豆腐架可?

然後再指住碟菜話: 你有食菜架可?

咁我見到個list有好多野食我都食既, 我就答佢依度我樣樣都食既

佢就話: 咁就得啦!

(真係好奇怪~ 我真好想串佢, 如果食物吸收到呀, 我地就唔係食葉酸啦!?)


 

果陣亨利都覺得佢咁答好有問題,

佢即時就問: 咁係咪唔洗食鈣片呢?

X珍姑娘又停左幾秒,

竟然語氣不好地再答我地: 你有食菜架可? 你有食豆腐架可?

我聽到佢咁答即時笑左出黎! (因為我覺得依位姑娘真係好唔掂~)


 

估唔到我第二次黎廣華, 又會遇上位咁差既姑娘, 真係不知所謂!


 

我見阿姑娘咁, 都不易久留, 跟住問佢: 係咪走得啦?

佢竟然即刻拉長個 字同我地講 ~~~~~~~~~~~~~~~~~”….

(真係滴晒汗, CRAZY!!!)


 

然之後出去磅重, 度高同埋抽血就走得啦!



*************************************



4日後竟然收到廣華電話, 話我個Oscar test result係高危!!! :(


 

我話1.76都叫高危???

佢話其實係跟據一條以頸皮 x x 年齡計出來的formula, 而我係屬於高危

而且仲係1:126 (即係126名孕婦之中, 就有一個係唐氏BB的數率)


 

廣華建議我去做穿羊水測試(但有流產風險)或者搵私家再驗血做Nifty Test,

因為佢話政府驗血既儀器都有偏差喎 ()!!!!!


 

收左線後我忍唔住喊到傻左……………

跟住同亨利即刻上網睇下邊到可以做 Nifty Test~


 

好好彩在網上都揾到資料, 仲即時打去約抽血驗~

不過要等5日後… (依幾日心情真係好差, 度日如年咁, 好擔心小B)



終於等到920日去見劉子健醫生 (領峰醫務中心 @中環中建大廈409)




坐底寫完form就可以入去見Dr. Lau~







Dr. Lau真係超nice,

最初同我傾下計, 問下家族健康背景, 我的生活習慣, 頸皮數字資料等,

跟住就去左一個好大既房照超聲波啦~


 

張床仲可以升高升底, 而且D照超聲波gel係暖既添, 好舒服~

Dr. Lau好細心, 一睇到頸皮就好有信心同我地講BB唔多似係唐氏B~

跟住就好似照結構咁同BB由頭照到腳,

佢仲同我地幫BB數齊D手指腳指添,

果時真係好感動呀 (心情都放鬆左好多)


 

跟住就去番Dr. Lau間房由佢親自幫我抽血!

由於我知道Nifty Testresult 要等約兩星期

我都忍唔住問Dr. Lau可唔可以早D係我10月頭生日前知道result,

佢竟然答我多數無問題~ 我當時真係好開心呀!


 

************************************



7日後收到Dr. Lau診所的電話,

姑娘話我知Nifty Test result PASSED!!!!!

跟住仲email埋個報告我睇, 我真係開心到跳起呀!!!



結果係 1 比唔知幾多億份之1~~~ (Low Risk)

相對廣華計出黎既1:126, 真係差好遠囉!!!





雖然今次
Nifty Test洗左六千大元, 但換來一個專業的安心, 都算值得!


 

講真, 之前真係俾廣華個Oscar Test result 嚇到半死,

儀器check唔準血既染色體同有咁大既誤差, 點解仲要幫孕婦做檢查呢?

幸好我有亨利同家人既支持,

如果唔係未生B已經有產前抑鬱,

到時真係多得廣華唔少囉!!!


 

Thanks GOD~~~


 

(✿◕‿◕)  希望大家喜歡我這次的分享~

歡迎留言給我或 email to amyblogblog@gmail.com (◕‿◕)

2 則留言:

  1. 無事就好..祝小寶寶活潑可愛
    [版主回覆11/23/2012 12:09:10]好開心收到你既留言!!! 多謝你呀~~~ ^^

    回覆刪除
  2. 我等ing Nifty Test result
    真係度日如年,嗚嗚嗚!!!
    [coco回覆06/14/2013 14:19:40]Final result: Low risk
    仲係有D擔心,始終唔係100%!
    可能之前俾Oscar result 1:3 嚇怕左!
    你覺得要唔要抽羊水check多次?
    [版主回覆06/14/2013 11:36:22]Oh... 有result 未呀???
    放心, 多數無事架~ 加油!!!

    回覆刪除