2014年3月2日 星期日

[真係好抵] 終於有時間逛 ♥759 Kawaiiland♥ 啦~~~


最近超級忙~
今日先終於有時間去759 Kawaiiland!

這天逛的是位於中環域多利皇后街的新店~
雖然店子小小,
但總算有齊不少美妝產品!




本來只是抱住看看的心態吧,
怎料當sales姐姐一句 隨便睇會員價再有8”!
最初還以為自己聽錯哈哈
我覺得有些產品用會員價買都已經好抵,
所以如果再有8折就真係更加抵啦!
(只要有759阿信屋會員卡或買滿HK$150就可享有Kawaiiland會員價喔!)

之後即刻拿了個籃子掃了這些東西回家囉~ :)
其實有不少日本或韓國知名品牌的唇膏眼影等彩妝產品都好吸引,
可惜全部都無tester試色,
所以最後都是不買算吧~


當中最興奮是買了:
肌研極潤化妝水折了後一支只用HK$74.2, 真是超級抵!
買來急救乾肌用或DIY面膜敷面簡直perfect!

溫和蒟蒻潔顏球 &敏感肌用的綠茶蒟蒻潔顏球折後一個為HK$25.6~
在網上看到有不少姊妹都說很好用~
好的就等我買來試試看!


輕便睫毛夾折後HK$25.4
細細個扁扁地放在小小化妝袋帶出街用超方便!


果然無事出街少破財~~~
不過希望遲些再有時間去銅鑼灣店逛過啦!
因為會員價再八折會做到3月尾呢嘻嘻~

我的Facebook新專頁已開通啦LIKE左未呀?

(✿◕‿◕)  希望大家喜歡我這次的分享~ 
歡迎留言給我或 email to amyblogblog@gmail.com (◕‿◕)


沒有留言:

張貼留言