2019年11月20日 星期三

SOGO Thankful Week最後衝刺 ♥ Fresh優惠套裝低至六折


每次有朋友問我有什麼好用面膜~
我必會推介Fresh玫瑰保濕面膜!
最初認識這個品牌也是全因這個好用面膜,
用後不單能即時滋養肌膚,
更能舒緩敏感和柔嫩膚質,
而且感覺好舒服,

令人一試愛上!































打開玫瑰保濕面膜已聞到濃濃的玫瑰花香~
面膜質地尤如軟滑的啫喱狀, 非常易推~
果醬般的質感,
還有看到細細的花瓣
薄薄一層已能高度保濕,
滲透於肌膚的滋潤感覺好滿足!
























最近生活雖然忙,
但也不可以錯過SOGO Thankful Week, 哈哈...
因為Fresh有不少套裝做緊低至六折優惠!
當中一個超吸引的玫瑰深層保濕套裝,
不單有我最鍾意的玫瑰保濕面膜,
仲有齊潔面乳柔膚水面霜~
成套也只是HK$670,
實在超!
























除了有我用開的玫瑰保濕面膜外,
仲有另一支要推介的紅茶酵素抗污染精華水~
這支以皇牌成分Kombucha(紅茶酵素)作為核心成分,
一支可以做到八大修護功效,
能做到防禦、阻隔、中和和消除污染物的損害,
更有最新證實能保護肌膚對抗藍光添,
同時keep住肌膚柔滑滋潤和修補細紋,
特別適合我這種輕熟肌使用!






























而紅茶抗皺緊緻套裝,
不單有一支150ml的紅茶酵素抗污染精華水,
仲配有其他紅茶系列的面膜和面霜,
整套都是HK$970~
看來不得不順手買埋這一套!
那我就可以一次過試齊Fresh的皇牌產品,
太幸福了!























宜家購物滿HK$1,100仲有皇牌美肌護膚套裝送~
SOGO Thankful Week Part 2做到1124日的星期日咋!
仲有幾日衝刺大家快D去掃貨啦!































大家有興趣可到Fresh網址: https://fresh.com
或到SOGO網址: https://www.sogo.com.hk



My Facebook Fanpage

卜卜B
             
(✿◕‿◕)  希望大家喜歡我這次的分享~
歡迎留言給我或 email to amyblogblog@gmail.com



沒有留言:

張貼留言