2010年1月24日 星期日

電飯煲焗蛋糕賀亨利生日

 


亨利又大一歲啦!  祝亨利身體健康, 開開心心, 事事順利


尋晚十一點幾, 我入廚房做我第一次既電飯煲焗蛋糕送俾亨利, 等踏正十二點時可以同佢即刻唱生日歌同埋吹蠟燭許願!


我買左一盒 Pancake , 貪佢今次用完少少之後可以整 pancake , 廢事買一大包自發粉用材料仲有朱古力粉 (少少), 鮮奶 (50g), 雞蛋 (兩隻), 牛油 (少少), 白糖 (少少), (少少)…


只要將D蛋打好, 再將已加牛油&糖既鮮奶 mix 埋個打好既蛋再搞, 最後就加 Pancake 粉同埋朱古力粉, 同一方向搞到全部野溶晒, 就可以倒入個電飯煲裡面焗啦


40分鐘之後, 一個黑左少少既朱古力蛋糕就出場啦!!! hehee...


 


       


  *  有焗蛋糕功能既 Panasonic 電飯煲, 正!


 


       


   *  算係用簡單既材料, 就可以整蛋糕啦!  預設 35分鐘焗, 再 keep warm 5分鐘後可以出爐啦!!!


 


       


   *  用 Pancake 粉整既效果相信比自發粉整, 係唔會發得太鬆同埋高, 所以我依個 cake 賣相唔係好得... hehe...


 


       


   *  本來想用 cream 整個哈哈笑樣, 點知個 cake 太熱, 搞到溶溶地...


 


        


   *  亨利好開心呀!!!


 


       


   *  Um... 用 Pancake 粉整, 口感竟然都似番 pancake 咁厚厚地! 如果下次再整, 我諗要落多少少糖同水, 相信會再好食D同埋會軟身D!


 


       


  *  Anyway, 今次第一次整, 都總算成功! 最緊要係亨利開心同埋鍾意食, yeah!


 


 


7 則留言:

  1. 電飯煲 ~ 焗蛋糕 ,    利害呀 . 
    Bye Bye !

    回覆刪除
  2. 我都試過用這個電飯煲焗蛋糕給uncle duck,其實都幾方便,不過那次自發粉份量太多,加上當時玥瑜的參與,弄得我一頭煙,所以都是買一個「無咁嬲」!
    [版主回覆01/26/2010 21:15:00]hahaa... 原來如此...  不過如果有 mood, 整下黎開心下都幾好哦!
    不過如果你叫我好 prof 咁又用打蛋器, 又用磅計份量用焗爐果隻, 就咪搞我!我都寧願買一個!

    回覆刪除
  3. 好耐之前都聽人講過電飯煲焗蛋糕,今次係第一次見識。
    祝亨利生日快樂!
    [版主回覆01/26/2010 21:17:00] hehee... 今次都未係最好食!下次再諗諗點樣簡單整又好食先!
    Thanks a lot Natalli!

    回覆刪除
  4. 哩個方法唔錯! so sweet !
    [版主回覆01/26/2010 21:19:00]hehee... 係呀!我都好開心唔洗太煩又整到~ 最緊要係可以令到亨利開心呀!

    回覆刪除
  5. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2010年1月27日 凌晨2:49

    妳有心整咩亨利都咁開心啦。
     
    祝亭利生日快樂!身體健康! 永遠都咁愛錫妳
    [版主回覆02/05/2010 15:25:00]多謝晒你呀!!!

    回覆刪除
  6. ha~~~sweet sweet!!!!
    [版主回覆02/05/2010 15:25:00] hehee....

    回覆刪除
  7. 有創意,我鍾意。亨利有妳萬事足~  睇張相都知道亨利好開心,笑得好甜
    [版主回覆03/08/2010 10:01:00]hahaa... 我見到佢咁開心, 我都好開心呀!

    回覆刪除