2010年1月13日 星期三

老爺, 一路好走…

 


一切實在黎得太突然…


凌晨奶奶一個來電, 由屋企飛的士去醫院, 幾個字時間既路程, 但已感到好似坐左幾個鐘頭車咁…


人原來真係好脆弱, 昨天還笑著好地地; 今天可能已經唔係你身邊啦


老爺, 今日係你走左既第七日…  你安心上路啦! 去旅行玩得開心D, 唔洗掛住我地架! 我地會照顧奶奶架啦!!!... ”


<世事無常>, 我地真係要無時無刻珍惜身邊既一切, 好好生活, 唔好自私, 唔好執著, 唔好計較, 唔好…………


 


8 則留言:

  1. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2010年1月14日 上午9:06

    (Empty)
    [版主回覆01/19/2010 16:31:00]有心...

    回覆刪除
  2. (Empty)
    [版主回覆01/19/2010 16:31:00]有心...

    回覆刪除
  3. 節哀順變 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆01/19/2010 16:31:00]有心...

    回覆刪除
  4. 珍惜身邊! 我好認同。 
    [版主回覆01/19/2010 16:32:00]講得好岩! 你都要呀! 唔好唔開心去處理婚事, 好好珍惜同享受喔!

    回覆刪除
  5. 人生無常,珍惜身邊人和事。好好照顧及關心你奶奶。
    [版主回覆01/19/2010 16:33:00]係... 好彩奶奶好堅強, 唔洗我地太擔心... 不過我都會好好錫佢架啦!

    回覆刪除
  6. 時間係至好的良藥..保重
    [版主回覆01/21/2010 16:29:00]你講得好岩... 所以我好想依兩個月快D過... 相信到時心情會好多了....
    謝謝你的關心...

    回覆刪除
  7. < 世事無常 >, 我地真係要無時無刻珍惜身邊既一切 , 好好生活 , 唔好自私 , 唔好執著 , 唔好計較 , 唔好 …………
    好同意最尾這句!
    唔好難過,多d關心下奶奶,老爺都想你們過得開開心心。
    [版主回覆01/22/2010 19:03:00]有心... 我地會學懂堅強架啦...
    係呀! 我地會多D搵下奶奶行下街食下飯... 你講得好岩, 老爺都想我地活得快樂!!!

    回覆刪除
  8. 我都唔知原來妳的家發生左咁大件事~!!! 記得要同亨利多點陪下奶奶,等佢心情唔好太沈重。妳同亨利都要加油呀~~~ 要活得開開心心
    [版主回覆03/08/2010 10:13:00]謝謝你的關心... 我地既心情都好好多啦... 新既一年, 新既開始, 我地都一同努力啦...

    回覆刪除