2010年6月16日 星期三

Surprise dinner @ 汀蘭居

 


好耐都無 update blog ...  皆因都係一個字 - “忙”!


近排一星期放工後返兩日瑜伽班, 感覺真係好好...  真係覺得自己健康左呀! 


唔洗上堂既時候, 我就繼續努力做好 陳太” 既本份! 就係煮飯啦, hahaa…


上星期六我同亨利去左尖咀行街街; 到黃昏, 佢無啦啦話帶我去個 正”地方食晚飯...


Well, 沿途我問極佢又唔肯講去邊, 神神秘秘咁...


最後, 我地去左一個叫 “汀蘭居” 既地方食飯...


心諗, 會所黎架??? 但又咁似酒店既??? 後黎先知係 service apartment…


依度有一間西餐廳, 雖然餐廳既裝修同一般既都無乜特別, 但服務就好好...


估唔到亨利早有準備, book 左枱, 仲可以坐係餐廳唯一一張既露天坐位... 可以靜靜地食野同埋欣賞汀九橋 & 荃灣夜景!


我地叫左 <鵝肝南瓜意大利飯>, <牛肝菌忌簾湯>, <咖哩羊肉配中東飽及白飯> & ...


雖然今餐都唔算平, 但我都好開心亨利為我準備既 surprise dinner !!!


 


P.S. 汀蘭居@荃灣油柑頭青山公路123


 


      


  * 環境清靜, 好似幾好住咁...


 


      


  * 汀蘭居的大堂好大好似酒店咁呀...


 

      


  * 轉落就係西餐廳啦...


 


      


  * 依度就係西餐廳啦… (入口 bar, 有好多西人飲下酒睇下電視)


 


      


 


      


  * 我同亨利既露天坐位真係幾好...


 


      


  * 露天位只有一張枱, 我同亨利好似包晒成個地方咁... 仲可以靜靜地欣賞靚靚夜景!


 


      


 


      


  * 另一面就係荃灣夜景, 一樣咁靚...


 


      


 


      


   * <牛肝菌忌簾湯> 幾好味!  飲完好飽肚呀~!


 


      


  *  <鵝肝南瓜意大利飯> 賣相好得個鵝肝仲要係心型架不過我就覺得唔係好濃味, 一般水準吧!


 


      


  *  <咖哩羊肉配中東飽及白飯> 就唔係好夠熱, 可能我地掛住食其他野先...


 


      


 


 


 


5 則留言:

  1. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2010年6月17日 凌晨4:34

    好耐冇見妳啦。原來妳好忙。忙都要休息呀! 哩個好似係服務式住宅噃。享利真係好,間中就有驚喜給妳。
    [版主回覆06/21/2010 11:52:00]是的! 忙都會注意健康架啦!!! 謝謝你喔!
     

    回覆刪除
  2. 亨利真係有你心,我牛仔都唔會比SURPRISE我,如果佢有你亨利既一半肯花下心思就好啦~
    [版主回覆06/21/2010 11:54:00]hahaa... 你俾我篇blog佢睇等佢"學"下... 
    間中有驚喜, 大家既感情會仲好架!

    回覆刪除
  3. 忙極都儘量煮多 D 美食比先生呀!
    [版主回覆06/21/2010 11:55:00]一定!!! 我忙既其中一個原因咪就係要煮飯囉! hahahaa....

    回覆刪除
  4. 我近排都少左打blog,雖然每日撘車都經過汀九,不過這裏個view真係唔錯。
    [版主回覆06/21/2010 11:57:00]大家都忙呢... 不過我都會盡量寫番blog架啦...
    係呀! 我相信佢日抖同夜晚都係咁差的... right?

    回覆刪除
  5. 好sweet呀...
    [版主回覆06/21/2010 11:57:00]heheheee....

    回覆刪除