2010年6月20日 星期日

Nice Sushi + Thai Buffet @ 銅鑼灣



好耐都無食buffet ...   難得同我最愛既舊同事 lunch gathering, 我提議去銅鑼灣 LCX 隔離既 Nice Sushi + Thai Buffet…

雖然依家餐廳都開左好幾個月, 但估唔到大家都未黎食過...

星期六 lunch time, 依度都坐唔滿場; 或者銅鑼灣真係有太多選擇??!!

白色既裝修, 靜靜的環境, 感覺幾舒服喔!

Lunch buffet 有熱葷 (咖哩肉類, 海鮮, 蒸蛋, 溫泉蛋, 串燒, , 雜菜等); 前菜有西式 salad & 泰式 salad, 其他有壽司刺生, 甜品有泰式糕點&雀巢雪糕呀!!!

對細食既我地, lunch buffet 依度算係ok多野食...   加上天氣悶熱, 食酸酸辣辣既野係最好不過的...

Well, 唔知依度既 dinner buffet 係咪會正架呢? 聽講好似仲好好食既咖哩炒蟹呀...

是日 lunch buffet 12點食到下晝3, 每人包埋一杯野飲都係 only HK$121, 真係好抵呀!



P.S.  Buffet @ 銅鑼灣京士頓街9號名店坊地下6號舖





         


      


  *  環境都真係幾好...  起碼夠乾淨!



      


   *  熱葷類...



      


  *  Salad 類...



      


  *  串燒 & 湯類 (冬陰公 & 豚肉湯)



      


   *  壽司刺生 (刺生係厚切, 正!)



      


      


      


      


     


     
  * 亨利食咖哩



     


     


  *  有兩大個雪櫃揀泰式甜品, 仲有生果同大菜糕呀!!!



     


     


     


     


  *  淨係食左芝麻味, 飽到食唔到紅豆味雪糕....



      


   *  希望下次 gathering 可以出齊所有人再勁食過! hahaa...





1 則留言:

  1. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2010年6月24日 中午12:59

    環境同食物唔錯噃。
    [版主回覆06/25/2010 09:15:00]都係架! Lunch buffet gathering 真係最好不過!!!

    回覆刪除