2013年2月5日 星期二

♥我最性感的一次♥ 大肚相 @ Picsmile Studio




多人說女人出嫁的時候是最靚!但其實我覺得大肚的女人都可以好靚架, 哈哈真係好感恩肚裡的小乖乖好鍚媽咪,令貪靚到痺的我無變肥婆, 無變樣, 無肚紋, 無水腫~~~ :)

原本一直無想過要影大肚相的, 但最後都是去影了

估不到依家睇返D相真係好感動, 好興奮, 好值得!


 

早前有朋友介紹去了Picsmile Studio影大肚相~

看了它們的網址, 很喜歡它們相片的style!

加上一月份全單會有88, 哈哈, 所以最後就約時間去了!



雖然地方細小, 但很喜歡它studio裡的,

在下午影相時可以有天然的陽光透入, 好舒服~

而影出來的相都很自然, 很不錯呀!




 

雖然第一次影性感的大肚相, 哈哈, 但心情都不太緊要!


 

1月中陀住7個半月的小BB去影相去~

但兩星期後已經可以睇()相同拎soft copies,

Picsmile 真的很有效率, 讚呀!


 

影相影了約一個小時多, 一點也不辛苦!

攝影師Justin更會指導各個pose,

所以完全可以好輕鬆的享受整個影相過程呢~



首先影了這個白色的裙 (是在studio借用的)~

雖然我同亨利都沒有warm up,

但影出來的效果都沒有生硬,

很清很自然呢! 嘻嘻...








 

之後就影自己帶來的衫~

這個causal look 我覺得好warm!

而且好有屋企的感覺, 好鍾意~





 

還有這條我在H&M買了未著過的裙~

我竟然仍可以著得上的34?!

原來著黑色裙影出來的效果也很特別的!






 

最後,

package更包送一張 12R UV Coating連相架,

相片DVD和hard copies一套,

仲有免費6個月online album! GOOD!
我同亨利都好滿意Picsmile 影的相和專業服務, 很不錯呢!

除左大肚相,

Picsmile 仲會影BB, Wedding, Families, Outdoor等等架



Picsmile Studio (http://www.picsmile.com.hk/)

201321日至228 (拍攝日期計算) 也有全單88折呀!

優惠只適用於平日 (星期六, 日及公眾假期除外)

有興趣就email info@picsmile.com.hk  


 

(✿◕‿◕)  希望大家喜歡我這次的分享~

歡迎留言給我或 email to amyblogblog@gmail.com (◕‿◕)

3 則留言:

  1. 你好呀, 我想去Picsmile影相, 請問佢地的服態度好嗎?選相時會不會好hard sell呢, 佢地有無服裝提供呀, thanks
    [版主回覆04/07/2013 20:19:04]你好吖!Picsmile服務好好架!好relax,影得好舒服!我第日都會帶BB再去影^V^
    至於揀相,由於我是20張的package,佢地係會盡量幫你揀20張!除非你好鍾意其他!揀相冇hard sell,冇壓力!!!
    佢地有服裝提供架!你可email問,佢地會send埋相你睇架!Enjoy!
    有問題email 我amyblogblog@gmail.com,我會好快回覆架^ω^

    回覆刪除
  2. 影得好好呀........
    好鐘意......這種感覺呢.................好自然....
    我小朋友一歲喇.........我都想去e間到影呢.....^^
    如果.....之前有影過介紹.....會有折同有幾張相送呢......
    請問我可以唔可以搵你做介紹人呢?
    佢地需要我提供電話.......
    謝謝~
    [版主回覆04/26/2013 14:15:33]多謝你呀! 依輯相我都好滿意~ ^^
    好呀! 帶你的小朋友去影啦, 一定影得好靚~
    當然可以介紹你去啦~
    但這裡提供手提不方便, 或者你給我全名? 我同picsmile講聲, 再看看會否offer88折給你, ok?

    回覆刪除
  3. 感謝你的幫忙,我昨天已在Picsmile和老公及B女影了相,攝影師和工作人員都很好人, 兩星期彼選相,很期待呢~~
    [版主回覆05/02/2013 14:42:53]太好了!!! 不用客氣!
    我也擔心遲了回覆幫不到你添~

    回覆刪除