2019年2月1日 星期五

輕鬆調理好身子 ♥老協珍熬雞精♥


唔經唔覺做咗全職媽就快6年喇~
聽講生一個小朋友會令細胞老化十幾年?!
我實在好同意照顧孩子真係好勞累,
甚至係元氣大傷!
仲記得以前遇上小病幾日就會好返~
近幾年竟然要看睇多幾次醫生先可以完全康復...
不得不承認呢幾年嘅體質真係差咗好多,
更加覺得自己老得好快~
原來"女人唔補(真係)好易老"!


最近我開始飲由八十年黎建立起《選料質精》優良口碑的「老協珍熬雞精」~
























認識個熬雞精全因為睇到徐若瑄facebook分享~
記得幾年前她高齡懷孕時,
發現因胎位過低需要一直住院臥床安胎...
而在辛苦孕期和產後調理都全靠「老協珍熬雞精、燉燕窩補氣養胎!
現在睇見做咗媽媽後同時要兼顧孩子、家庭和工作,
係又靚又精神, 係好令人羨慕!


























個熬雞精同其他滴雞精唔同,
是用飼養12個月大的第二代老母雞、豬腩排~
並以獨門「熬工法」萃取豐富的營養,
包括蛋白質、胺基酸和膠原蛋白~
營養成份價值對比其他滴雞精品牌高!
因為其他嘅滴雞精,用滴只能滴出表面肉汁吧~
用熬先可以熬出深層嘅營養!
而且熬雞精熱量只有14大卡、蛋白質一包42ml就有3.6公克,
對孕婦黎講是養胎長肉,
所以「熬雞精」可以話係滴雞精升級版!

而最吸引我成分並添加任何化學物或中藥,
所以好所有年齡人仕各種體質人飲用~
通過國際檢驗合格,
是零膽固醇、零味素、零抗生素、零防腐劑、零塑化劑、零激素!!!
所以熬雞精完全可以好安心一家大細每天補身飲用~
























值得一讚是熬雞精對包裝好講究~
內袋是日本知名製袋廠技術合作,
採用專利4透光內袋,
最裡層奶瓶材質相同~
要完整保存熬雞精營養,
SGS國際檢驗合格,
已確保隔水加熱沒有塑化劑和重金屬殘留~
隔水加熱也可以好放!































包裝輕~
一包只係含有42毫升熬雞精營養!
平時放係室溫就得,
唔洗擺入冰格保存,實在太方便!
小小地一包帶去旅行都可以輕鬆補身~































係朝一包熬雞精,
唔洗拆袋直接放熱水中座熱3分鐘~































然後剪開包裝,
再倒入碗內就可以飲得~
真係超級方便!































超香濃雞湯味鍾意味道~
口感濃郁帶點黏, 非常易入口又好吸收!
尤其寒冷早上空肚飲用,
感覺特別好飲又暖胃呢!
























起身面青青我真要好好補一下~
簡單幾分鐘就可以補充體力營養絕對適合忙碌!





















最近就連"一哥"聞到香濃熬雞精味,想搶住~
估不到他口味同我都係一樣!
飲完仲嫌唔夠喉又話想再飲!!
看來我要入定幾盒存貨,
以免每朝有人同我爭飲...哈哈!































其實隔天飲了幾次我已經明顯感到身心特別精神,
而蒼白嘅面色同手腳冰冷嘅問題都得到改善~
更明顯嘅係平時最令我煩惱嘅經痛都再冇出現過,
真係太好喇了!

有充足精神同身子先可以每日開心做好媽媽本份~
唔怪得"老協珍熬雞精",
可以連續兩屆榮獲台灣媽媽第一嬰母網站Babyhome市場調查當中,
台灣媽咪愛用品牌第一名啦!
同時亦都係2018《媽媽寶寶雜誌》最佳孕期滴雞精品牌首選!




















宜家"老協珍熬雞精"可以香港以下地點都買得到啦!
包括萬寧、Mannings plus、永安、荷花、裕華國貨~

想了解更多可到老協珍香港官網:https://lxz.com.hk
或老協珍香港粉絲團:https://www.facebook.com/laoxiezhenHK/


Thank you very much to 老協珍


My Facebook Fanpage 
卜卜B
        
              
 (✿◕‿◕)  希望大家喜歡我這次的分享~  
歡迎留言給我或 email to amyblogblog@gmail.com


沒有留言:

張貼留言