2007年3月12日 星期一

最憎人打尖

今朝等10B返工, 去到港大門口, 已經見到兩條友熟口熟面, 因為佢地都係返 Cyberport.

 

10B朝朝都好full, 所以要提醒12分精神上車....架車如常九點正到, 嘩, 好彩有三個人落車, 心想一定上到, 點知有個PK衝埋黎搶閘, 佢明知我係要上依架車, 佢無讓我, 就咁迫左上去....OHHHHH, 真係好嬲呀!  

 

好彩跟住有架經 Cyberport 既碧瑤灣車在後, 我就上啦....(不過依架要落左車再行一段小路先到公司, 仲要避過個巴籍 secure, 因為佢要 mark返住客先可以通依條路); 好彩最後避過左, 因為佢問緊一個人既資料填緊, 嘩, 幾驚佢又問我 (上兩個星期俾佢問過啦, 我話唔知, 第一次行, 所以佢先俾我走小路).  D有錢地方真係麻煩, 明明唔係私家路, 又要搞咁多野, 阻鬼住晒!!!

 

唉! 聽朝又要同人爭上車啦!! 如果上唔到九點果班10B, 下一架要等到九點半架.... $%@#^!@

4 則留言:

  1. hihi, 只要你大大聲錦, 一定要 大大 聲話 :"排隊啦, 起到打尖."要搞到排你後面的人一齊起哄.... 錦就算條茂利都係要上車, 都豪比佢, 又抵得佢咁厚面皮喎... 同埋背一個大袋用黎撞佢, 自己上車先.... 我都係跟rule玩啫... 我都在剛過去的星期日起三越門口, 有條茂利又係好似你所講的錦, 跟住我地就用左e招, 雖然佢都好厚顏咁上車, 但係我地倆個起到大笑.... 一句粗口都不用出, 用大笑黎笑佢的行為.

    回覆刪除
  2. hihi, 只要你大大聲錦, 一定要 大大 聲話 :"排隊啦, 起到打尖."要搞到排你後面的人一齊起哄.... 錦就算條茂利都係要上車, 都豪比佢, 又抵得佢咁厚面皮喎... 同埋背一個大袋用黎撞佢, 自己上車先.... 我都係跟rule玩啫... 我都在剛過去的星期日起三越門口, 有條茂利又係好似你所講的錦, 跟住我地就用左e招, 雖然佢都好厚顏咁上車, 但係我地倆個起到大笑.... 一句粗口都不用出, 用大笑黎佢的行為.

    回覆刪除
  3. Haha.... You guys are so funny. It won't happen in Australia.... firstly buses are not the primary transportation.. secondly Oz are too lazy to rush it in. Their thoughts are "who cares.. i might wait for the next one.. I HAVE TIME".... haha! nevertheless, I drive to work everyday! Poor thing, you guys need to "BIG" buses... KICK them next time and tell them to piss off!!! hehe! too rude.. sorry!!

    回覆刪除
  4. 你知嗎? 我都真係好想"媽"佢; 不過, 因為朝朝都係坐依架車, 有D人已經熟口熟面, 所以唔好意思出聲.  雖然依個茂利唔知乜水, 佢亦都唔係返Cyberport.....anyways, 好彩今日見唔到佢, 我亦都好順利上到車, 哈哈哈!!!

    回覆刪除