2007年3月24日 星期六

金鳳

嘩, 好耐都未試過OT到凌晨4點幾.....尋晚訓落床果陣D雀仔都開始起身周圍叫 - 5點啦!! 捱一晚夜, 真係訓十晚都補唔番!! 唉, 老啦!!!

工作永遠都係做唔完, 點解我都要咁博?! 當然唔係為咗份人工咁簡單啦, 哈哈, 不過我都係無OT補, 亦都無假期補番....so, 生活就係咁囉!!!

不過, 尋晚雖然好辛苦; 但都好開心有機會食到一間我未試過既餐廳 --- 金鳳.

唔好笑, 我知道依野老名牌好出名, 但就係無機會試. 之前一心去旺角果間食, 點知等位要等成廿張; 傻架咩, of course 走人啦....

尋晚做到九點肚餓啦, Naomi (printer 公司既staff)同我去食飯, 帶咗我去銅鑼灣間金鳳食. 嘩, 仲要等位呀!!! 之後, 我叫咗個羊, 佢叫咗個牛柳大家share....woo, 好多蒜呀; 好香好正好林好多好大塊呀. 真係頂梗市, 個羊扒set only $67蚊, 你話呀, 出面果D餐廳真係賺死佢. 依家終於明白點解咁多人等位啦!!!!!!

至於金鳳既競爭對手 - 森美餐廳, 就有D唔同; 間森美餐廳反而細個成日去食, 因為阿爸識個老細兼且間餐廳好近屋企. 不過, 森美既style同金鳳好唔同; 佢比較高級DD, 不過價錢就好貴啦.....所以家陣大個都好耐無去返森美食 lu...

Anyway, 下星期五會同Ellen, Mosze去試Harmony Cafe (at C.B.). 佢係一間樓上Cafe但主打天然有機素食, 所以好想去試下呢!!!

 

 

 

 

 


1 則留言: