2008年1月24日 星期四

重慶大廈


尋日係亨利正日生日, 但我真係無什麼準備, 連 book 枱食乜都無 plan, 因為想佢到時決定...

不過我提議去尖沙咀, 因為多選擇兼食完可以行下街街.

當地鐵出左閘, 亨利無啦啦話去重慶食咖喱! OH! 其實我咁大個女都咪去過果度架, 因為又驚太雜同D野食污糟, 所以...  唯有抱住仲好驚既心情, 笑住答亨利 "好呀", 跟住就去.

係等過馬路之時, 有個高大既印度人操流利廣東話叫住 "咖哩王, 咖哩王" 俾傳單我地; 真係拱岩, 亨利話佢以前去過依間好好味, so....  就決定叫個印度人帶我地去啦...  個印度人仲好好, 即刻送左張九折卡俾我地呀!!

我地叫左三樣野加野飲: 有 "鐵板烤羊肉卷", "白汁芝士球" , "洋蔥烤餅", LemonSoda 加可樂!

Woo, 有驚喜! 個芝士球同烤餅一齊食真係好好味; 又唔辣, 但又香又滑, 真係一路食一路話好味!

雖然只係叫左拱少野食, 但都好夠好飽肚. 我地仲話如果下次有什麼 gathering 或者party, 依到係一個不錯既選擇!

 

           

 

           

 

       

    

       
 

 

      

  

      

 

      

 

             

               * 依個似臘腸既野就係"鐵板烤羊肉卷"啦!!!

 

 

 


 

沒有留言:

張貼留言