2008年6月24日 星期二

大裝修



為左同亨利結婚之後有個靚靚同舒服既安樂窩, 我地上月頭就開始左為我地既新居大裝修啦...

裝修真係煩到嘔, 加上物價上脹, 樣樣野都好貴!!!  不過算啦, 錢可以搵得番嘛!  依家最期待就係個裝修老板叫我地去"收屋"啦; 我諗等多幾日就得, 話晒都搞左差唔多兩個月.

下一步就係要去訂造傢俬啦!!!!! (唔該細佬阿 Mike 幫我去度尺)

   

            


           * 全屋拉過晒D水電線

           


            * 原來一間屋D電線係咁舖架!!!

           


            * 我地個廚房要改入口位呀

           


            * 加左喉個樣...



2 則留言:

  1. 哇, amy san, 一間屋由無變靚靚, 你好利害呀! 我自問真係無呢個能耐, 可能我男孩子性格, 我只可以接受幫手買家具, 裝修呢家野...........哈哈!
    [版主回覆06/27/2008 12:27:00]哎呀, 真係好好好煩... 我其實都無依D能耐, 加上個裝修佬又係講錢既人, 真係好Q憎佢...
    算啦, 有時有D錢係要駛...
    依家唯有期待快D裝修好, 跟住再要跟下一步既野啦...
     

    回覆刪除
  2. 我鐘意你講<< 錢可以搵得番嘛>>!!!
    [版主回覆07/16/2008 19:23:00]hehe... 係呀...
    "開心"先至最重要!!

    回覆刪除