2009年5月29日 星期五

端午節 @ 鯉魚門



好耐都無入鯉魚門啦... 從前婆婆, 姨媽, 舅父同所有表兄弟姊妹既家都在鯉魚門, 我地細細個每個星期天都會入去玩同埋探婆婆...

難得端午節假期, 雖然都落住毛毛雨, 但亨利都陪我去"懷念"一下...

好興奮, 有D地方仲仍然保留住...  最勁就係有幾間我細個以前去既士多, 都仲開住舖呀!!!

從前係由小西灣坐船去鯉魚門碼頭...   但現在我地已經可以坐MTR去油塘, 跟住行5-10分鐘就到鯉魚門啦... 






*  細個去過既群記士多....






 * 昔日既老海鮮舖仍在....



 


* 我媽咪讀既小學呀 - "海濱小學"...






* 必去既天后廟...  廟後有個好靚既大石....



 


* 仲有燈塔(地標)...  






* 我同亨利去左茶餐廳小休...

  

 


* 鯉魚門小貓欣賞老伯垂釣...





沒有留言:

張貼留言