2009年5月28日 星期四

源記甜品 @ 西環正街

 


自嫁左人搬離娘家後, 我都好耐無去源記食糖水啦...


難得好友 Larry "遠道"而黎西環同我食飯, 我地去完 MoMo Cafe 就去左正街源記食糖水!


每次黎親依間野, 都起碼有大半客人... 如果夜晚黎, 仲一定會坐滿/ 等位...


近期我愛上飲桑寄生茶.... 有時會加埋隻蛋... 不過今次加蓮子!


原來飲桑寄生茶好有益架, 由其對女性添...


 


 


  


*  Larry 叫既生磨芝麻糊...  依到最出名既就係 "生磨" 既糖水, 唔會開粉架!


 


 


* 我既養顏之寶 - 桑寄生蓮子茶


 


 


 


沒有留言:

張貼留言