2009年5月13日 星期三

「雙妹嚜」

 


最近公司又有 promotion, 今次輪到「雙妹嚜」...


我仲記得讀中四既時候用過一次佢既雪花膏, 點知用到塊面又腫又痕, 之後仲要請病假去睇醫生...


事隔咁多年由於難抵價錢平既關係, 我又試下買左佢四大皇牌之一既 (100ml) 花露水同埋 (Q) 雪花膏; 至於護髮油同爽身粉我就無買啦...


不過, 我仲有買左一支限量版既蚊膏, 一支 Hand Cream, 同埋防曬 lotion.


原來佢既雪花膏可以改善手踭腳踭&手既倒刺位...  我唔用黎搽面, 相信今次唔會又敏感呱...


Anyway, 佢 D products 真係好香呀!!!  


 


       


 


 


沒有留言:

張貼留言