2011年11月12日 星期六

♪♫ 我有健康 keep fit 新方法 ♪♫~ 嘻嘻!


 


香港人生活繁忙,


工作壓力就更加有增無減~


而每天的早//晚餐, 好多時都會以快餐為主!


就算假日, 都好似要忙著什麼似的,


所以要講做運動, 總是一件超難事!


 


"生活壓力 + 無益食物 + 運動量少"~


就這樣, 身體的腸胃就會最受影響,


便便就會唔暢通啦~!


就算成日食菜, 都未見有任何改善... (煩惱) >.<


 



 


我也曾經試過因為工作時間太長,


再加上要常常出街食飯,


結果幾天都沒有便便喔~


那種肚脹脹的辛苦感覺真的非常難受,


簡直影響生活及工作呢!


 


最近好開心讓我有機會認識到 "Metamucil 美達施天然纖維素"~



 


Metamucil 美達施天然纖維素  ( 538g )


美國製造


以天然穀物車前子 (Psyllium) 製造


不含麩質蔗糖及化學刺激物


 





 


Metamucil 的天然殼物車前子能有效軟化腸內消化物,


而且能調節腸部肌肉蠕動, 令腸道內的廢物更暢通排泄!


 


Metamucil 發揮的作用和其他的高纖維食物一樣,


纖維不會被人體消化或吸收;


但每天都需要進食適量的纖維素以保持消化系統的健康!


 







 





 


 


Metamucil 的天然纖維素樣子有點似幼細的胚芽粉~


最初開始飲時, 我用了一茶匙的 Metamucil 天然纖維素加凍開水 (250毫升),


然後攪勻一下, 跟著立即飲用~





 











 




 


味道很易入口, 像淡淡的橙汁, 但沒有什麼甜味!


我多是在早餐食完麵包後沖上一杯,


也有試過混於玉米片加奶中一起食,


感覺都是很好的!


 





 


 


連續飲了三天左右之後,


由本來習慣了需要時間培養出來的便便,


現在來得很暢順自然, 肚子可以舒舒服服呀!!!


雖然便便的份量好像比以前多了一點,


但相信這樣的排毒效果會更好更健康,


因為不會再有宿便的情況發生嘛! 讚呀!


 


進行了一星期的飲用習慣,


除了便便來得很定時舒暢外,


我發現肚腩好似真的細了喔!?!


沒有以前的肚脹脹的感覺呀!


簡直很令人興奮, 哈哈...


 




 


我最鍾意在放假時候整下野食,


今次我就試用美達施天然纖維素整了個 "蜜桃橙味果凍"!





 


 


只要將兩茶匙的美達施天然纖維素加入開水,


然後再加少少罐頭蜜桃汁和少少魚膠粉攪勻,


跟住放入雪櫃雪凍約一個鐘左右~


兩杯好好味的 "蜜桃橙味果凍" 就完成啦!!!





 





 





 





 


雪凍了的果凍 (美達施天然纖維素甜品) 真的很好味!


口感就像雪芭小啫喱般,


好特別, fresh, 好鍾意呀!!!


連亨利都食住讚我, 好開心呢~


 


原來 Metamucil 除了有橙味外, 更有原味的!


相信將加入原味的美達施天然纖維素來做朱古力奶凍,


又或是香蕉奶昔一定同樣吸引又健康呢~


等我下次又試一下飲原味先...


 


 


從來冬天都是一個愛躲懶的季節,


亦會不自覺地比其他時候食得更多 (但運動又少喎!)......


 


但相信 keep 住飲 Metamucil 美達施天然纖維素之後,


除了可以鍛鍊健康的腸胃和養成良好的排便便習慣外,


以後就不用再為夏天來臨前辛辛苦苦地節食減腩,


anytime 都可以 keep fit,


靚得更健康呢!


 


 


(✿◕‿◕)  希望大家喜歡我這次的分享~


歡迎留言給我或 email to amyblogblog@gmail.com (◕‿◕)

 


 


沒有留言:

張貼留言