2007年4月2日 星期一

Q版


好耐都無去過黃金海岸啦, 所以提議享利不如去行下囉….

好開心第一次去畫Q版人像!! 而且依間價錢都唔貴, 彩色連景都係一百蚊兩個人!! 不過好好笑, 原來好多個背景你係可以choose一樣既; 跟住佢會俾本野你, 選你鍾意既景, 但個頭係空白咗未畫架哈哈 ---- 即係一大本彩色影印咗既背景囉!! !!

不過, 依個畫家都好開心, 因為佢剛剛開舖, 就做我地第一單生意啦!! 我地亦都係咁笑, 等佢可以畫我地畫得開心D!!!

睇下, 幅畫畫得靚唔靚呢???

 

                           

* Car Plate

AK = Amy + Kit

214 = Dream marriage date on 14 February


3 則留言:

  1. 哈哈哈.... amy , 我見畫到阿傑成個真人版李家誠(徐子琪)果個.

    回覆刪除
  2. 哈哈! 好似呀!  係咪A4 size 呀?

    回覆刪除
  3. hehee....多謝呀!! 我地都好鍾意幅畫呀!!  個畫家畫我地畫得靚過真人!!   momo, 係A4 size 架, 可以放在8R相架內, 好正! 你都去畫啦....本來我地諗住畫在沙灘游水果隻呢 --- 大隻佬 + 大波妹!! wahahaa...... 失禮晒!! hahaa....

    回覆刪除