2007年4月7日 星期六

又黎ThreeSixty!!

 

今日好開心終於可以行下 H&M 睇下佢有乜野拱勁....哎呀, 有一大條龍; 一心去到, 都要排啦. 拱岩我又排正近出口, 又有好多人出黎, 而個"食Q"又拱岩check緊個客袋野, 哈哈, 我諗左一秒就唔理任何人就係個出口入咗去行啦....wahaaa....

不過入到去, 見到多人到爆, 當堂無晒mood行...

 好彩momo黎到, 我先開心左, 可以一齊再睇!!

好誇囉, cashier, fitting room同每個corner都超多人; 嘩, 唔駛錢咩!! 担白講, d款真係好好好好好普通; 係, 價錢係好平, 但係未至於會有咁人呀???!!! Scan左一輪, 本來最想買條皮帶, 但最後就買咗件衫!!....

之後同momo去咗Three Sixty --- a really nice supermarket.

今次俾我發現有隻罐頭湯竟然叫 Amy's Soup. hehee....即刻(無聊咁)影底!

D staff真係好好人, 叫我地填完張form又送個好靚兼成40蚊既購物袋俾我地; 跟住又每人俾張$10 coupon我地去food court食野wor!

今次我又買左兩罐唔同味既tuna魚醬用黎朝早搽麵包, 正呀!! 再夾咗8個細細high tea必有既西式bread, woo....我同阿媽都好鍾意食架!!


 

  

  


沒有留言:

張貼留言