2014年9月4日 星期四

限時搶購超平SOUFEEL Charms + 手鏈變頸鏈小分享 ♥♥♥~


自從迷上Soufeel之後我的生活就變得忙上加忙!
每次開著電腦第一時間都會去Soufeel網站睇下"今日特價",
真係好crazy哈哈...


早前更有大發現!!!
三粒經典charms由原價HK$1,316, 竟然有95%off折扣,
即是變了HK$69三粒!
最初我以為是自己睇錯了再去refresh個網站...
之後更即時用手機影下電腦monpromotion,
然後即刻whatsapp俾我班好姊妹添~


最後我更立即訂了兩sets,
同時再訂多兩粒彩虹色琉璃珠!
雖然order未足HK$800未能做到包郵,
而且順豐速遞還要收取HK$80運費(好貴呀!),
但總計這次的特價charms實在吸引又划算,
所以最後一共用了HK$296掃走8charms, yeah!!!

這次落單後, 3日就收到貨啦!


今次Soufeel又有新優惠,
下單即送價值HK$80的豪華禮盒包裝好靚呀!







無話可說實在又靚又抵!
之後我有兩個好友幾個小時後再上網訂都已經沒有這個promotion!
好可惜喔~


彩虹色琉璃珠亦是超靚,
這次真的沒有揀錯款呀哈哈~


我仲靈機一觸將兩條手鏈扣在一起變成頸鏈~



串幾粒新買的charms已經好靚!


就算見到駁口開關位但都唔礙眼~
遠望還以為是其中一粒銀色charm!


當頸鏈戴其實都幾靚而且仲好易襯!
真係大愛呀!

 
希望大家會喜歡我這次的小分享啦!
我多是在這個Soufeel的香港網址訂charms~
@http://www.soufeel.hk

My Facebook Fanpage
(✿◕‿◕)  希望大家喜歡我這次的分享~歡迎留言給我或 email to amyblogblog@gmail.com (◕‿◕)

沒有留言:

張貼留言