2008年7月26日 星期六

金羅寶

 


放工前媽咪打俾我, 叫我去銅鑼灣食晚飯... 好野!! 因為可以行下街嘛...


不過原來媽咪同爹地四點幾就已經去左銅鑼灣拍拖行街街啦; 所以我見到佢地時行左一陣就一齊去食飯啦...


爹地因為鍾意食石頭飯, 所以我即刻提議去金百利上面果間"金羅寶"食呀! 佢地第一次黎依間食... 見到咁多伙記都係韓國人, 加上七點鐘就坐滿人, 佢地都好期待呀!


因為佢地之前食左 tea, 所以唔會 order 太多.  我地叫左人參燉雞, 石鍋飯, &海鮮烏冬.


佢地最 surprise  就係包左好多配菜, 不過我都覺得好正; 因為有我最鍾意既 kimchi.


最後仲有甜品芝麻雪糕同生果送添呀!!


 


      


      


      


 


3 則留言:

  1. 好豐富呀 ~
    [版主回覆07/27/2008 12:48:00]係呀... 叫左三個主菜, 但就好似叫左好多野食咁... 真係好抵食啦!!!

    回覆刪除
  2. 人參燉雞&石鍋飯係我嘅至愛 有冇果度嘅電話啊?
    [版主回覆07/27/2008 00:13:00]你真係識食啦... hehee... 我都好鍾意食石鍋飯架!!!
    金羅寶個電話:  2895 3986
    For more information:
    http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=9004  

    回覆刪除
  3. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2008年7月27日 凌晨3:24

    金羅寶哩間都唔錯架。我去過兩次都見有唔少韓國人食。我估應該幾地道呱
    [版主回覆07/28/2008 10:19:00]係呀... 果晚隔離枱都有九個韓國壯男黎食飯呀...
    佢地張枱仲有好多野食添呀!!!

    回覆刪除