2008年7月4日 星期五

Jamie Oliver 系列廚具



之前行開永安見到法國特福廚具做緊 promotion; 加上有一 set 叫 Jamie Oliver 系列既五個非常吸引既廚具包括兩個唔同 size 既易潔煎鍋 + 三個唔同 size 既不鎸鋼煲都唔駛二千蚊; 嘩, 仲要全套 made in France, 真係超正呀!!

套 set 仲送左隻 Jamie Oliver 既 VCD.... hahaa... 佢仲狂 sell D products 有幾好呀. 不過, 我真係好鍾意成套野, 由其是 D 不鎸鋼煲, 好靚呀!!!

不過, 我相信要為依套廚具剪彩都要過多一排先得... 等間屋完全 ok 晒哦!...



        
   * 就係依 set 啦!!!

        


        


         * 開左一個黎煲煲水 ---> (開埋風扇) = 風山水起!!!       



1 則留言: