2012年1月16日 星期一

“Biore 深層卸妝油” 送禮抽獎結果

再次多謝各位姊妹, 朋友, 讀者們對我 blog 的支持~ hehehe…


早前的一篇 Biore 深層卸妝油送禮文,


是時候要公佈抽獎結果啦!


 



 


…… …… …… ……



 


恭喜以下五位朋友仔:


 


1/ Agnes Hester



 


2/ Annie Tsui



 


3/ Chan Nga Yi



 


4/ lau hoi chi, daphne



 


5/ SIU KIU



 


請得獎的朋友與我聯絡喔: amyblogblog@gmail.com


 


 


原來將快樂與人分享真係好開心架!


希望好快有機會再有送禮文,


亦繼續得到你們的支持啦!


Thank you very much~


 


 


P.S. 想回顧我早前的Biore深層卸妝油得獎文可按此!






(✿◕‿◕)  希望大家喜歡我這次的分享~


歡迎留言給我或 email to amyblogblog@gmail.com (◕‿◕)


沒有留言:

張貼留言