2012年2月13日 星期一

[♥極力推介我的瘋狂入貨眼膜♥] 要真正Delete眼紋? 唔洗7蚊搞掂呀!!!



"去眼紋" 真是一項高難度的工程~


認識我的朋友們都知道我是一個眼紋怪~


每當眼部肌膚乾燥,


眼紋就更加明顯,


真的好難想像再過多幾年後,


我的雙眼肌膚會變成像一個老太婆的眼袋加乾乾眼紋嗎???!!!


NO NO NO……


 


近來試了很多眼部護膚品,


幸好仍能救得住我的千年黑眼圈和眼紋,


暫時沒有嚴重惡化~


 


前幾天去行萬寧,


見到Supermoist的面膜加眼膜任配都只是 HK$20三塊,


其實之前都已經聽到有姊妹話平靚正~


所以我都試左好幾款面膜,


Well, 果然super保濕, 好好用添~



 



至於
眼膜 (壓力舒緩眼膜),


估不到我試左一包之後就瘋狂愛上啦!!!














質地是軟身透明 jelly,


眼膜滿有保濕液~








 


 


唯一缺點是容易滑下~


所以敷著眼膜時不宜走圍行,


最好敞住 sofa 或床 relax一下~! 嘻嘻


敷至少

15分鐘除下,

其實眼膜仍然是很濕潤的~




 


敷完望望自己雙眼驚見眼袋的肌膚即時變滑了!!!


而且眼紋全被拉平??!!! 還有好似白左???


是真的!!!!!!!!!


(*這個不是試用文, 也不是hard-sell~ 是真心的大發現呀!)


 



估不到這個不到
7蚊來自日本的眼膜,


舒緩保濕之餘還可以撫平難搞的眼紋,


真的超驚喜呀!!!



 



用完第二天
,


我已急不及待去萬寧入貨~


可惜每間的存貨都不多,


唯有走遍了好幾間喔~ 哈哈~


依一大set足足夠我這兩個月每天/隔日敷啦~





I love  SUPERMOIST



 


這個Supermoist 是著名化妝師 Rick Chin everyBODY LABO 品牌代理之一,


有興趣想知道更多可到 http://everybodylabo.com


 



 


(✿◕‿◕)  希望大家喜歡我這次的分享~


歡迎留言給我或 email to amyblogblog@gmail.com (◕‿◕)



1 則留言:

  1. 你好初次到訪。你個牌子未試過。gel狀眼膜真係幾方便,上妝前敷一敷concealer即刻貼服好多
    [版主回覆03/01/2012 14:27:35]你好呀依里嘉, 有時間多D黎我個blog呀, hehehe...
    依個牌子係著名化妝師Rick Chin代理, 好好用架~
    你岩用真係好啦~ Enjoy~

    回覆刪除