2007年6月11日 星期一

從工作中找快樂



朋友甲問:  你點呀? 份工係咪仲咁忙呀??

朋友乙問:  嘩, 好耐無見你啦!! 係咪忙到爆呀??!!

我(無奈地)答:    都係咁囉! 不過比以前仲忙 .... ... .. .
 (黑眼圈超大)



午飯過後, 竟然俾我同同事好似發現新大陸咁 .... OH!! 好靚呀! 好舒服呀!!

 "掃馬趕" 一個幾係外國 feel 既地方, 有時都覺得幾正! 雖然唔係好方便, 但諗深一層, 比起返中環尖沙咀更好, 起碼可以同具沙灣一齊享受同一樣既環境同空氣, 真係人都醒DD.

多得依個地方, 可以俾我 refresh 一下; 你都唔好話唔爽!!!






* office & 商場對開的地方 --- 有時都見到有人影婚紗相架!




* 所謂值成千萬既貝沙灣啦!! (其實外型真係不太吸引, 仲有D似碧桂園呀)




* 新開的 "紫雲軒".... 我仲以為係試範單位??!!



6 則留言:

  1. hihihihi!!!!! 真係幾好view喎! 其實你日落時間仲可以出一出去睇嫁~聽聞好靚的!! 其實如果你有咩function 要人幫手都可以話我知呀~我就到時間就會出黎呀! 入箱, 分袋,包禮物..乜都得嫁~我現在在太古城番工呢~~ um....我希望你仲知道我係邊個啦~~wahahah

    回覆刪除
  2. haaa...of course i know la! thanks ah and i must call you for help! hope see you again soon! 太古城? not bad wor! 做乜工呀? 點解唔係bank做呀??  

    回覆刪除
  3. 個view真係幾靚,又寧靜。有時我都會去數碼港睇戲架!

    回覆刪除
  4. 紫雲軒聽講激貴, 成間野得廿幾個位, 同埋得一張長檯...... 本身想去試下, 最後都放棄左~~~ 因為好似要 1k 一個頭  LoL~~        

    回覆刪除
  5. hihi~~sorry,咁耐至入黎睇你個BLOG~依家至知你係數碼港返工,見到你影既相,環境唔錯不過就遠左啲囉!而你講既貝沙灣呢~就真係好普通(非常之認同),得閒約下出尼飲野啦,真係好耐好耐冇見過你啦!不過............你知唔知我係邊個嫁...KAKAKA

    回覆刪除
  6. 嘩....完全唔知你係邊個 wor...俾D hints好喎!!!

    回覆刪除