2007年6月9日 星期六

*MUACH*

 


首先真係要多謝快譯通老板送咗四張擁抱位既演唱會飛俾我, 等我尋晚可以好開心同 Daddy Mommy & 亨利去睇林子祥同杜麗莎既 concert!


依個演唱會好唔同, 你都知啦, 兩位歌手都係唱家班兼且出道日子比較耐, 所以好多坐上客都係 mature 人士, 亦都無捧捧玩.


唱咗無幾耐, 到阿 Lam獨唱一首慢歌啦; 由於有人送咗個小小青蛙公仔俾佢, 所以佢話當佢唱到最尾果個字同行到果一個位時, 佢就想有人當佢青蛙王子咁錫佢一啖, 仲講笑唔好搵個男人俾佢!! 哈哈.... 咁"橋", 當差唔多唱完既時間, 佢又行緊過黎我地依面喎; 我即時就抱住玩既心態走定出去, 吓, 阿 Lam仲見到我呀! 我真係唔知點解好大膽, 仲企定係到.  阿 Lam好好人, 佢真係行埋黎, 仲笑住同我講 "May I??".... 嘩!!!!!!!!! 我真係咀左佢左邊個咀呀, 哈哈哈!!!! You know, 唔知點解係完全無人同我爭既情況下, 近距離見到阿 Lam 仲要當住 full house既紅館咀佢, oh, 我上咗大營幕, 好大多都見到我個"咀"樣..... 咀完之後, 我即刻拉住佢同我影咗張相呢!! 我同彎腰講多謝, 跟住佢都多謝番我!!


好開心呀!!! 但當我返埋位坐底, 先至驚, 仲心跳加速; 依家諗番起, 都唔明點解果時會忽然咁 "大膽"....... hahahaa.....
 


 





* 佢見到我啦, 佢行跟過黎啦....................

 



* 睇下我幾開心, hehee... 依家睇番張相, 原來都有好多人為我開心同鼓掌呀!



* "盧盧" 係當晚既嘉賓!! 你睇, daddy mommy 同佢握手呀! 呵呵呵!!!


 

2 則留言: