2007年6月22日 星期五

三天假

 

因為無拱多假同最重要係無拱多$$去遠D, 所以今次同亨利係端午節就去咗珠海玩!!  

今次住間酒店真係好正, *****五星級 *****, 上年先至落成, 今年試業, service 真係一流! 不過個名就娘咗少少囉, 叫做 昌安假日酒店”…hehee….

哈哈, 好開心係個商場既舖頭見到有花師奶賣, 但同時間又諗起Bethan又好鍾意阿花師奶喎; 所以就決定賣兩個啦!!!

You know, 珠海都有B&Q! 我地梗係唔放過啦, 況且佢又近酒店喎, 正晒!

 

* 第一站食 lunch既地方 --- 鍾意食羊既我依到一定係必到哦~!

 

       

                       

* 點解連洗手間都影, 因為正囉!!

 

 

* hihi, 我地係打孖花師奶呀!!!

 

* 睇真D, 原來架巴士係間24小時既餐廳呀..... OHHH, impossible!!

 

 * B&Q 拱北分店

 

* 依間係我同享利去第三間既B&Q. 每次都令我地著迷既, 都係燈飾部!!

 

* 珠海出名的情侶路....相信如果要行晒全條, 都要花上半日囉!!

 

 

 


沒有留言:

張貼留言