2007年6月20日 星期三

干物女

 

多得 Ellen, 令我知道依個新 term --- 「干物女」!

從字表面睇, 簡直估唔到佢既意思; 不過, 當知道咗之後, 都覺得幾搞笑!!

此詞出自日浦悟的漫畫『螢之光』裡27歲的女主角,由於佢都係好多人的生活寫照,所以引起廣大迴響。 依個漫畫係下一季也將拍成日劇登場。

 

                       

「干物女」ひものおんな 是日本最新的流行語,是指像香菇、干貝等乾巴巴的女人,未到三十歲已經放棄戀愛,每天下班後直接回家,一個人看著漫畫/dvd、喝著酒 ,假日時幾乎都在家睡覺,凡事都說「這樣最輕鬆」, 過著無所謂的輕松懶散的生活。她們有以下的特徵:


1) 隨便站在廚房吃東西
2) 只有爬樓梯讓自己心跳
3) 忘記東西則不脫鞋而直接以腳尖踩地板到房間拿
4) 假日不化妝也不戴 bra bra
5) 一年半載也沒上美容院
6) 只有夏天進行脫毛除毛
7) 一個人也敢上居酒屋

 

各位女朋友, 如果妳有以上三種或以上的行為,咁妳也快將成為「干物女 」啦。

其實, 我都同認同依D係社會既錯同科技既錯!! 今時今日社會有拱多電車男同干物女, 都係多得份工成日要OT, 有時連星期六日都要返工; 當做完野之後, 第一時間更係返屋企訓覺啦, 仲邊有時間同心情去識多D friends, even 見下舊朋友, 你話死未?

不過, 遲D香港有可能有更多既 "電車男"同 "干物女", 拱學 Ellen話齋 ---【當電車男遇上干物女】; wooo....一定好正呢~!

 

P.S. 諗深一層, 你地千祈唔好睇底D干物女呀!!! 因為我好相信干物女多數係叻女, 可以話係女中豪傑, 仲要係煮得一手好餸果隻! 啍~!~~

 

 


3 則留言:

  1. 多謝賞面ar....  我又作出回應先... 變身後的干物女---- -

    回覆刪除
  2. HIHI~~又係我呀!你仲未估到我?話樣野你知~我見過你一次咁大把不過你間唔中都會send e 貓俾我既唔知你仲記唔記得,之前我睇完你啲婚紗相仲誤會你結婚send左個e-貓恭喜你添 好搞笑呀!(咁你慢慢再估吓lu喎) 講番今次個標提先~我真係唔知又有新野叫刋物女喎!因為我都有啲似你講既現代人架,好彩上面咁多樣中左都係兩樣啫 平時放工都係想返屋企,返到屋企就會玩online game,禮拜六日雖然唔駛返工,不過平日返工要好早起身,所以我都會留係屋企瞓覺,瞓到夠為止囉!不過,其實我都係覺得好悶架 不過都冇法啦我要慳錢嘛~出親街我就會亂咁買野架啦 好似上星期日咁,我同男朋友出街食晚飯之嘛,我就忍唔住買左兩對鞋,好彩係我男朋友俾錢,佢不知幾肉尺呀

    回覆刪除
  3. Oh... 我知啦你係邊個啦...   hehe...你好嗎?? 多謝你有睇我個blog...同我一齊分享你既野!! 你有男朋友, 點會係"干物女"呢?? no way la....haaa...  況且仲有男友幫你俾錢買野, hohoho 真係羨慕死人啦!!

    回覆刪除