2007年6月6日 星期三

花球

 


其實依排有好多野想寫底, 但真係無時間同精力!


但有一樣野, 我一定要記底既, 就係 ---- 花球!!!


我既好朋友 Bethan 終於守得雲開”, 等到同搵到一個愛佢既老公啦!! 作為佢其中一個好姊妹, 梗係要令佢有一個難忘既 wedding! 做姊妹已經有多多經驗既我, 玩遊戲一定要等我黎; 雖然今次難度唔高, 但真係好開心同好好笑; 你知啦, 我都要顧及形象架嘛!!! 更開心既, 就係有一封好滿意既開門利是啦!!!


 


           

   


 


Bethan 係伊甸園註冊完之後, 就加咗一幕拋花球!! 雖然我已經係另外一個好友既晚宴上接過第一次既花球, 但今次仍然好緊張, 好想接呀!!! …. 好自然, 我竟然好似跳籃板咁跳高搶; 哎呀, 好失禮呀!!! 不過, 我真係好好好開心, 因為接咗依個祝福, 好有幸福既感覺呀!!

 


, 唔知亨利幾時會有行動呢??


         


          


          *  睇下, 幾醜怪!!! 不過睇番都幾搞笑!!!


         


 


1 則留言:

  1. 你轉左髮型喎,幾好睇~~見到人地結婚都很替人地開心(可能自己未嫁得出掛^o^),幾時輪到你呀?之前見到你啲婚紗相仲以為你要結婚添~點知原來係幫人影,真係俾你笑死啦!

    回覆刪除