2007年6月23日 星期六

素食的藝術

 

最近忽然有著想食素既心……因為真係知道佢既好處囉!

雖然我未至於係一個食肉獸, 但可能年紀開始大啦, 哈哈哈, 身體內裡都無以前咁強壯 例如食少少熱氣野, 就好快喉嚨痛; 食得太多魚生或者扒類, 又去唔到 大大喎, 你話呀!! 年紀都唔係大咗好多啫, 點解拱快就變到咁削架??!!

不過, 我當然知道平日既工作壓力同運動量少都會有影響既!! Anyways 食素一定唔會係一個差既選擇, 係咪?!

選擇食素,係因為健康理由、宗教理由,定係對動物的憐憫??  不過無論咩理由,沒有「肉」念的生活,一定會減少對動物毒素的吸收,而且有助延緩衰老、提升腦力架!!

有時食肉,都係為咗果種口感同味道! 原來家下D素菜既水準已經可以去到同真正食物有8、9成似架啦所以話呢,為咗健康,我地要為食素行出第一步喇~!!

唔知你地有無試過銅鑼灣舊大越旁軒尼詩大廈既  "靈畫齋"  私房菜呢???  雖然我已經去過兩次,但我仲好掛住馮太D手勢呀!!!  喂喂各位好友, 如果你都有興趣想試下,send email或者打電話俾我,我會去 book枱呀!!  (因為 at least 4 位先俾 book。 你知啦,唔係個個人鍾意食素架嘛,所以我都好難約 friends 去再食!! 如果你地信我既 TASTEhaaaa….唔該快D搵我)

P.S. 『好抵食架  --->  HK$165@,   圍餐 Style 但有好多野食, 食到肥佬都叫飽!

 

                     

                       * 相片來自openrice.com     
  

 


2 則留言:

  1. 講開食素,上次個次係同你&小寧子去harmony啦!其實食素對個腸胃都幾好,若果時間夾得到可以預埋我

    回覆刪除
  2. 好呀!! 一定叫埋你去呢~~~

    回覆刪除