2013年12月4日 星期三

無香料。無酒精。弱酸性。平價高效保濕防敏冬季之選 ♥自白肌♥



每到寒冷的季節,
一支高效保濕的爽膚水用作潔面後護膚第一步真的好重要!
而性質溫和防敏的保濕面膜更日日敷也不嫌多~
短短幾分鐘也能讓一整日的肌膚狀態提升充滿能量!

第一次用上來自台灣的自白肌護膚品牌用後感覺很不錯!
保濕度一流完全改善肌膚缺水所帶來的繃緊和敏感等問題,
非常適合在乾燥的秋冬使用!

這次試的是自白肌
玻尿酸濃密保濕化妝水
玻尿酸濃密保濕羽絨棉面膜



先試每日早晚必用的toner 自白肌玻尿酸濃密保濕化妝水!

化妝水特點用了濃縮玻尿酸能強力鎖緊1000倍水分, 24小時長效保濕~
更吸引的是無香料無酒精弱酸性兼低敏不刺激敏感肌膚都很適合用!


主要成份包括自白肌專利型玻尿酸:
高智慧導航型玻尿酸水分子滲透型玻尿酸高密度鎖水型玻尿酸
能深入肌膚底層充分提供強力而且長效的導水補水鎖水效能!




化妝水呈透明水狀~
質地很豐潤是挺有質感的化妝水而且很滑很易推~


搽上面猶如塗了幼滑的精華液般更能即時滋潤乾燥繃緊的肌膚!
用後清爽滋潤不黏膩而且保濕度十分強,就連乾渴的肌膚底層也得到滋潤超級喜歡呀!


而自白肌玻尿酸濃密保濕羽絨棉面膜,
同樣是無香料無酒精弱酸性低敏配方~
以及含自白肌專利型玻尿酸成份~


面膜特點採用珍貴醫美頂級羽絨棉貼服度100%~
更有獨特保濕傳輸機制全面提升肌膚水潤和光澤~


只要撕去珍珠膜那一層,
再慢慢取出羽絨棉面膜便可敷上~


羽絨棉面膜是軟棉棉的絨棉質地非常軟滑~



面膜剪裁能順著面蛋輪廓緊貼肌膚令濃密保濕液更容易滲透~
而且敷上面完全沒有紙面膜般局促,
反而是很透薄柔軟和舒服超讚!


敷了10分鐘,
膚質即是變得明亮有光澤,
而保濕和滋養效果也很理想!
即使近日濕度下降肌膚依然能保持一整天的水潤,
而且也沒有繃緊或敏感的情況出現,
證明它的鎖水效果也很好!

 

這個自白肌化妝水和面膜都只是幾十元的便宜價錢,
就能迅速讓肌膚潤澤柔滑和飽滿~
更非常適合於乾燥秋冬天使用~
相信這兩個肌膚補水恩物回購度會是極高呀!

P.S.
玻尿酸濃密保濕化妝水 (HK$78 / 290ml)
玻尿酸濃密保濕羽絨棉面膜 (HK$45 / 3)
萬寧獨家發售~

(✿◕‿◕)  希望大家喜歡我這次的分享~
歡迎留言給我或 email to amyblogblog@gmail.com (◕‿◕)

4 則留言:

  1. 你的介紹真係又平又好!
    我睇緊你大肚時用緊什麼護膚品,有好多牌子我都唔識,我真係要慢慢做research!

    我而家15周了,我想問你有無用化妝品?有無邊隻介紹呀?
    唔該!

    魚仔

    回覆刪除
    回覆
    1. hi 魚仔,

      首先恭喜你呀! 當媽媽是一件開心事, 你一定要好好享受懷孕的生活喔!

      其實我大肚時用的護膚品多是天然和有機的, 很易在Log On都可以買到架!

      我是一個貪靚人, 所以大肚時出街都必會化淡妝的, 即是必搽防曬加BB cream (最基本吧)! 防曬我是用NOV, 而BB cream就用 Dr. Ci:Labo~

      聽說大肚時很易生雀斑架, 所以就算不化妝也要搽防曬呀!

      日一卜



      刪除
    2. 日一卜,

      嘩,你咁快就覆我嘅,真係好了!
      哦,原來你用BB Cream當埋化妝,咁我明白了,真實我無搽防曬的,因為我皮膚本身偏黑,又未揾到隻令我搽得舒服嘅防曬,加上我又唔似你咁白,怕有雀斑,所以就忽略了,不過我應該加強意識,我不排除遲啲又黑又有雀斑就不好了!

      咁等我去log on行下,睇下(試下)啲野岩咁岩我用先!

      thank you!

      魚仔 ^^

      刪除
    3. Hi 魚仔,

      係呀, 我比較鐘意用BB Cream, 又貼又高遮瑕又有防曬度, 唔錯架!

      皮膚較黑都要搽下防曬好D, 就算唔出雀斑, 皮膚被陽光曬得多都會較易乾同埋易老化架, 到出現左皮膚問題先去補救就仲難呢!

      有時間去Log On試下NOV, 佢有個小自助專櫃, 護膚同化妝品都有齊, 你可以慢慢試~ 順便拎埋本leaflet睇啦! 因為全天然, 註明大肚媽媽都用得架!

      至於Dr.Ci:Labo你就要去門市先有啦... 此外, 你都可以試下Sukin既護膚品, 來自澳洲, 都係超好用, 在大既屈臣氏就會搵到!

      Enjoy the shopping!!! :P

      Regards,
      日一卜

      刪除