2011年1月30日 星期日

"豪"住做節 @ Harbour Grand Cafe

 


每年大時大節前夕, 一家人聚埋一齊食餐飯真係不可少...


今年為免辛苦媽咪, 細佬又豪住要請大家食 buffet, 所以今年既團年飯我地就揀左 Harbour Grand Cafe @ 港島海逸君綽酒店!


估唔到地方真係好 "Grand", 樓底超高, 又有大落地玻璃望尖沙咀海景, 真係坐得好舒服...  最重要係有好多野食, HK$438 + 10% 一位有盡生蠔, 焗蠔, 花膠, 鵝肝, 刺生, 長腳蟹, 鮑魚, 靚芝士, movenpick 雪糕等等等等......  我地每個人都食到抱住個肚走人!


 


      


 *  酒店大堂超 grand!!!


 


      


     


      


  *  我地 book 左 view 位枱~


 


      


  *  甜品又多又靚~  不過如果有埋 macaron 就 perfect 啦~


 


       


  *   有亨利最愛既臭芝士


 


        


  *   有我最愛既鵝肝!!!!!!!!


 


       


   *  唔食生蠔, 仲有芝士焗蠔~  其他仲有乳豬, 燒鵝, 同片皮鴨呀!


 


       


  *  原來片皮鴨包住黎食既皮叫 "麼麼"???!!!


 


       


  *  勁靚同新鮮既刺生~  必推介三文魚, 真係好正!


 


      


  *  任食壽司唔少得, 但最正就係前菜 "芥辣八爪魚" & "中華沙律" 都任夾!


 


       


  *  即煮生滾粥都有...  不過我地無試到! 怕食完碗粥會 KO 左!


 


       


   *   中湯 & 魚翅羹


 


       


   *  即整 Pancake~  你可自加生果或雪糕~


 


       


   *   我一個人都食左五款唔同味既雪糕, 真係好滿足呀!


 


       


   *  唔食雪糕仲可以試 cafe 自製既豆腐花!  雖然唔係好滑, 但我都覺得幾好味~


 


      


   *   鮑魚係一人一客...  不過有D失望, 好淡口又唔入味...


 


       


   *  頭盤~


 


      


   *  好鍾意 Cafe 既環境~


 


     


  *  今年既團年飯超開心 (P.S. 多謝細佬埋單!!!)


 


      


  *  同場加演 cafe 送亨利生日禮物一份, 就係..................


 


     


  *  就係雜果忌簾蛋糕一個啦!!! (順道慶祝埋亨利既生日) 不過依個蛋糕要帶走, 因為大家已經食唔落啦...


 


 


Remarks: 留意 Openrice 二月份仲有無 discount coupon 呀! (幸運既我地今次發現左有 85折 coupon, hehee...)


 


2 則留言:

  1. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2011年2月3日 凌晨2:22

    恭喜發財 ))))) Dada 祝妳一家
     
    龍心事豐金
    馬想事衣銀
    精事順足滿
    神成利食屋

    [版主回覆02/03/2011 23:06:00]Woo, 謝謝 Dada!!
    我都祝你和家人身體健康, 心想事成, 事事順利, 兔年行好運!!!

    回覆刪除
  2. 日一卜の日記 :            呢餐真係勁掂呀 , 不過都幾貴 ,       冇所謂啦 ~ 最緊要食得開心 .
    祝生日快樂 , 仲有 : 恭喜發財 , 龍馬精神 , 如意吉祥 , 花開富貴 , 最重要係身體健康 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆02/11/2011 01:00:00]Yeah! Man Wai, 好多謝你呀!!!!!!!!!!!!!!!!!! 你去北海道影既相好靚呀~ 我都慢慢再同亨利回味你既自駕遊之旅先得~
    等我都祝你身體健康, 搵多D$$$, 去多D旅行, 笑口常開, 心想事成, 恭喜恭喜~

    回覆刪除