2011年1月4日 星期二

“Seoul” Good 凍住過聖誕–新村, 梨大, 東大門



由明洞坐地鐵去新村, 梨大, 東大門都係好方便...

韓國既地鐵真係好搞笑, 月台竟然係有士多賣野飲野食報紙雜誌等... 

可惜佢地既方便係嚴重缺乏垃圾埇架, 真係好麻煩...

(唔怪之得有勁多男人老既嫩既都成日周街吐痰, 好恐怖架~)

        


   *   亨利買左當地好出名既香蕉奶飲...  我就覺得味道濃左D啦...







       


   *  先去新村站一遊加食 lunch



        


   *   環境好舒服



        


   *  由新村行去梨大途中有好多推車舖



       


    *  依日既 lunch 由去韓燒啦...



        




        


    *   行左一陣就到梨大女人街啦... 好好行,  好多野賣呀!!! 



        


    *   梨大區環境一樣咁靚...  不過唔多見有靚女既~

         


    *   我地去左梨花女子大學行下同影下相...



         


    *   韓國既冬天好快天黑...   不過都無損我地既行街心情~



          


     *   梨大附近有 Evisu 專門店...  不過D款好唔得, 雖然平過香港好多, 但我地覺得好A囉, 所以乜都無買~



          


     *   凍凍地, 又整番一個紅豆餅食一先~



          


     *   到夜晚, 我地去左東大門行街; 不過好失望, D 衫又貴又唔岩睇, 唯有行下Doota, 然後食晚飯...



          


     *    Doota 有靚靚既 food court...   亨利依晚食咖哩豬扒飯加薯餅!



          


     *   而我就揀左食雜錦壽司飯... 不過好一般咋.... =.='''







3 則留言:

  1. 日本有d大站既地鐵月台都有小食檔架, 因為火車上食得野麻, 有時又係長途, 有野賣方便d。不過垃圾桶少既話, 日本都係...仲要咩都分類, 成日都要將d垃圾帶番屋企掉, 香港一個垃圾桶攪掂方便好多。
    [版主回覆01/06/2011 20:38:00]哦, 係喎... 長途車真係要買野食~ 唔怪得啦... 不過韓國地鐵我估都係無日本咁多站或要坐咁耐?!
    係啦, D垃圾桶真係少得好可憐... 雖然周圍都真係無乜垃圾, 但就有好多人吐出黎既痰囉... 唉.........
    都係香港好, hehehe... 乜都有!

    回覆刪除
  2. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2011年1月6日 凌晨4:49

    東大門哩幾年啲衫都好貴呀! 同香港買到的差唔遠。
    [版主回覆01/09/2011 20:45:00]Exactly 啦... 完全唔係想像中咁平, 雖然都係平過香港既........

    回覆刪除
  3. 日一卜の日記 :             D食物好豐富呀 . 
    究竟佢地 "隨地吐痰" 係國家容許 , 還是係好似 "深水" D老柴咁 , 話之你罰錢 , 照吐 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆01/09/2011 20:46:00]YEAH!!! 食唔停呀~~~
    唉, 我都覺得好驚訝囉.... 一日見幾次... terrible~

    回覆刪除